RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Blushuri e.l.f.

Luna aceasta am inceput categoria de review-uri cu rujurile mele de la e.l.f. asa ca mi s-a parut dragut sa o inchei vorbind putin si despre blushurile pe care le am de la aceeasi firma.
Promit tosusi sa incerc sa-mi extind orizontul si sa incerc sa imi cumpar cosmetice de la diferite branduri pentru a nu lasa impresia ca fac reclama cuiva in mod special. :)

Astazi am sa va povestesc despre blushul in nuanta Pink Passion si Duo-ul din gama Studio.


Duo-ul l-am cumparat in luna decembrie anul trecut la reducere si m-am indragostit pe loc de nuanta blushului pentru ca pe pielea mea arata natural, iar particulele de sclipici aproape ca nici nu se vad.
Cu bronzerul inca nu m-am obisnuit, inca am impresia ca este prea inchis la culoare pentru mine si mult prea shiny, dar poate la vara daca o sa ma bronzez o sa-l pot purta macar pe post de blush. :)
Totusi imi plac amandoua pentru ca sunt foarte cremoase si se aplica foarte frumos pe piele.

Blushul in nuanta Pink Passion este o achizitie mai noua si a devenit preferatul meu de cand s-a facut mai cald afara.
Cand l-am scos prima data din cutie m-a spriat putin nuanta, insa aplicata nu este atat de puternica pe cat pare. Este un roz mat superb, dar exista si un lucru care nu imi pace la el si anume faptul ca este incredibil de prafos si trebuie sa am mare grija cum il aplic.

(fara flash)

(cu flash)

In continuare sustin ca raportul calitate-pret este foarte ok si merita incercate produsele.

Voua ce blush va place mult de la e.l.f.?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment