RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Get To Know Me

Ii multumesc din suflet Andreei ca m-a taguit si pe mine, iar cu ocazia asta aveti sansa sa ma cunoasteti mai bine. :)


1. What is your favorite fashion magazine?
De la noi imi place mult sa citesc In Style, dar daca as avea ocazia sa pun mana pe un Vogue nu cred ca m-as mai dezlipi de el. :)

2. Who is your favorite singer/ band?
Eu sunt cam all over the place cand vine vorba de muzica si imi plac muti, dar constanti au ramas Lil' Wayne, Rihanna si 2Pac.

3.Who is your favorite Youtube guru?
Clar Sam si Nic de la Pixiwoo.

4. What is your favorite makeup product?
Cred ca fondul de ten.

5.Where would you like to live?
Cand eram mica as fi raspuns ca in State...acum as zice ca oriunde doar in Bucuresti nu.

6. What is your favorite film?
Aici e greu pentru ca sunt multe care imi plac. Daca pot sa mentionez macar trei as spune: Limitless, Inception si Serendipity.

7. How many pairs of shoes do you own?
Nu le-am numarat niciodata, dar daca se pun si adidasii as spune ca in jur de 10. 

8. What is your favorite color?
Sunt obsedata de mint green. :)


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Andreea♥ said...

Acceasi obsesie o am si eu in momentul de fata! Mi-as cumpara orice mint green:) Te pup

Maddy said...

@Andreea♥: Am pus ochii zilele astea pe niste pantofi mint green si nu stiu daca o sa am curajul sa-i cumpar :D Te pup :*

Andreea said...

Ma bucur ca ai facut tag-ul! :) :*

Apropo de Vogue, cred ca se gaseste si la noi varianta in engleza, dar la un pret dublu sau triplu...Sa ne bucuram asadar de varianta online! :))

Maddy said...

@Andreea: Daaaa..stiu ca am vazut o data in Diverta una din reviste si m-am socat de pret...asa ca sunt de acord cu tine..ma multumesc si cu varianta online :) Eu iti multumesc mult ca m-ai taguit si m-a facut mare placere sa-l fac :) Pupici!

Florina Pandrea said...

mint green,iuhuu,ador nuanta aceasta de verde,vreau sa imi cumpar un sacou in nuanta aceasta,numai sa gasesc !:( pup

Maddy said...

@Pandrea Florina: Iti tin pumnii sa gasesti. :) Eu sincer nu cred ca am vazut nicaieri pana acum :( Te pup!

Post a Comment