RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Happy B'Day, My Love!

Astazi revin cu o postare, care din nou nu are legatura cu subiectele abordate de mine pe blog, dar care imi este foarte draga.

Trebuie sa urez un foarte special LA MULTI ANI iubitului meu, plin de bucurii, fericire si vise implinite!


Iubitul meu iubit,

Cred ca deja ti-am spus de nenumarate ori ce urmeaza sa scriu si aici, dar stiu prea bine ca n-o sa-mi ajnga viata asta sa-ti multumesc pentru tot ce ai facut si faci in continuare pentru mine si de asemenea sa-ti arat cat de mult insemni pentru mine.

N-am crezut niciodata in dragoste la prima vedere, n-am crezut ca exista o persoana care sa ti se potriveasca la fel ca o manusa, dar m-am inselat. A durat ceva pana sa-mi dau seama ce simt cu adevarat pentru tine si daca stiam ca si tu simti la fel poate nu dura atat pana sa fim un cuplu, dar mereu te-am admirat pentru ca esti genul de persoana pe care foarte rar o intalnesti.

Iti multumesc din tot sufletul ca esti in viata mea, pentru ca mi-ai deschis ochii atunci cand am avut nevoie, si ca ma motivezi mereu.
Datorita tie stiu ca ma pot descurca singura in multe situatii, dar in acelasi timp stiu si ca atunci cand lucurile ma coplesesc esti persoana pe care ma pot baza.

Te iubesc mai mult decat credeam ca e posibil si promit ca nu o sa treaca zi in care sa nu simti asta pentru ca meriti din plin!

La multi, multi ani fericiti impreuna!

With all the love in the world,
Yum


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

It's Friday Somewhere said...

Ce dragut din partea ta ! Mi-a placut postarea . La multi ani iubitului tau :*

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Multumesc frumos! Esti o scumpa! Te pup :* >:D<

ABeautyTale said...

Sa-ti traiasca si sa te bucuri de el!

Maddy said...

@ABeautyTale: Iti multumesc mult! Te pup!

Unknown said...

La multi ani...cu intarziere...sa fie sanatos..si voi fericiti, impreuna!

Maddy said...

@ChicBoutique: Nu e cu intarziere pentru ca noi ne sarbatorim cate o saptamana intreaga. :) Multumesc frumos pentru urari! :*

Post a Comment