RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monthly Treat - March

Luna aceasta, poate pentru ca este si martie si suntem rasfatate inca din prima zi, aveam planuri mari in legatura cu ce vreau sa-mi cumpar in materie de makeup. Deja ma visam cu 2-3 palete de la Sleek pana m-am trezit la realitate si am realizat ca fondurile sunt cam insuficiente si mai am si un iubit care trebuie super rasfatat de ziua lui pentru ca merita din plin.

Asa ca m-am hotarat sa ma orientez spre ceva ce ma tenta de o vreme si anume creionul contur gel de la Avon.
Am observat ca este si la oferta in campania de acum numai ca mai trebuie sa gasesc si un reprezentant de la care sa comand. Pana acum daca aruncai o piatra la mine pe strada sigur nimereai un reprezentant Avon, acum nu mai gasesti nicaieri.


Sper totusi sa gasesc de unde sa-l iau pentru ca sunt tare curioasa daca e asa bun cum zice toata lumea.
Voi l-ati incercat?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

It's Friday Somewhere said...

Imi place tare mult :)

http://oanna-w.blogspot.com/2011/07/review-creion-de-ochi-gel-supershock.html

:* >:D<

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Multumesc frumos pt link :* Am gasit si reprezentant...se pare ca o sa-l am si eu :D Te pup! >:D<

Florina Pandrea said...

Nu l-am incercat,dar am primit o groaza de pareri bune despre el :))dar nu m-ar incata sa il cumpar,mai bine as cauta un tus pentru ca din cauza creioanelor mi se face o dunga pe arcada (sper ca asa se numeste ) pup :D

Maddy said...

@Pandrea Florina: Sper sa nu patesc si eu la fel pentru ca tocmai mi-am comandat doua ca sa profit de oferta :)) Kissez!

Post a Comment