RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: Despre Cearcane

        Am revenit cu un update la postarea de aici in care descoperisem ca uleiul de ricin este bun si pentru reducerea cearcanelor.
        L-am folosit cam o luna si jumatate pana sa-mi dau seama ca nu are absolut niciun efect benefic asupra cearcanelor mele, ba mai mult in ultimele saptamani de folosire ma trezeam cu acea zona a ochilor umflata. Evident ca m-am speriat si am ramas la folosirea uleiului de ricin doar pentru chestiile deja testate de mine si care stiu ca nu-mi fac rau.
       Nu pot sa spun ca am niste cearcane foarte pronuntate, adica pot sa ies nemachiata pe strada si nu cred ca se sperie nimeni de mine, insa vroiam sa mai scap de o corvoada si anume aplicarea unui anticearcan.

      Eu consider ca persoanele care nu se confrunta cu problema cearcanelor sunt cele mai norocoase ever, insa nu cred ca am printre cunostinte pe cineva care sa se incadreze in aceasta categorie.

     Aparent dermatologii sustin mai nou ca oboseala nu are nici o legatura cu cearcanele (poate doar una foarte ocoloita) si ca vinovatul pentru aspectul vinetiu de sub pielea din jurul ochilor sunt vasele de sange care atunci cand sunt iritate, fie de caldura, soare, cofeina, sau chiar de mancarea picanta reactioneaza dilatandu-se. Si faptul ca pielea din zona ochilor este incredibil de subtire (doar cativa milimetri), e si normal ca afluxul de sange sa se observe imediat sub forma cearcanelor.
 
     Asa ca fetelor care sunteti in situatia mea, daca aveti alte remedii pentru a diminua cearcanele le ascult cu drag, iar daca nu va rog sa-mi recomandati un anticearcan ok. :)

                                Hope you enjoyed! Kissez!
   

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

sunshine said...

Pff. Mie imi albea zona din jurul ochilor uleiul de migdale dulci dar nu era chiar extraordinar...
De aseara am inceput sa aplic vitamina E uleioasa sub ochi si azi chiar m-au mirat rezultatele(in bine, desigur). Dar voi continua sa o folosesc macar pana sambata sa vad daca nu e doar auto-sugestia :-s Voi scrie pe blog in caz de reusita:D
Te pup:*

Maddy said...

@sunshine: Abia astept sa citesc :) Te pup! :*

Living_in_aShoe said...

uffff, cearcanele astea imi dau si mie mari batai de cap. Da-mi de veste daca cumva gasesti vreun remediu. la anticearcan, eu le aleg pe cele lichide pt. ca am observat ca nu se aduna. Acum folosesc unul de la Clarins, dar am avut si mai ieftine, de la Loreal sau Revlon si au fost la fel de bune.

Maddy said...

@Living_in_aShoe: Acum am luat unul de la Boots No7 si sper sa fie ok, daca nu ma dau si eu pe cele lichide. Fii sigura ca daca gasesc un remediu primul lucru pe care o sa-l fac este sa postez pe blog. :) Te pup!

coco said...

si eu am probleme cu ele...o sa incerc si eu cu vitamina E cum zice Sunshine !

Maddy said...

@coco: Atunci sa-mi dai de stire daca functioneaza sa incerc si eu :D Kissez!

Post a Comment