RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: Beneficiile Mierii



Eu sunt o persoana care daca nu are ceva dulce in casa parca intra in sevraj, iar cand ciocolata lipseste cu desavarsire ma multumesc si cu o felie de paine prajita cu unt si miere.
Asta mi s-a intamplat si acum cateva zile si in timp ce mancam mi-am amintit ca erau vremuri cand foloseam mierea si la alte lucruri in afara de a-mi satisface pofta de dulce.

Si asa a luat nastere postarea de azi in care o sa va povestesc doar cateva din modalitatile in care profitam de miere. 

Acum cativa ani, poate chiar mai bine de 5, faceam si eu baie cu miere (fara lapte ca eu nu sunt Cleopatra :) ). Adaugam in apa din cada un sfert de cana de miere si sincer chiar se vedeau rezultatele. Aveam o piele super catifelata, singurul dezavantaj era ca trebuia sa fac un dus dupa rasfatul acesta sa nu ma mai simt eu sticky.

Citisem undeva ca se fac si masaje cu miere care au scopul de a catifela, hidrata si revigora pielea. Pe deasupra este bun si pentru circulatia sangelui. Mi-ar fi placut si mie sa incerc asa ceva si cand i-am pomenit iubitului meu de asta reactia lui a fost ceva de genul : "Eww...iti dai seama cat de sticky poate sa fie?".
Deci de la asta imi iau gandul momentan. :)

Un alt fel de masaj, pe care pot sa-l fac si singura este cel pentru buze. Aplic o cantitate mica de miere pe buze si masez bine pana simt ca intra in piele. E o metoda foarte buna pe timpul iernii cand buzele se crapa foarte usor.

Am mai observat si ca atunci cand am dureri de stomac, daca beau o gura de miere cateodata ma mai calmeaza.

Cam atat cu vorbitul despre miere ca deja tanjesc dupa ceva dulce. :)


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment