RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Andra's Look of the Day

Nu stiu cum de am eu talentul sau ghinionul sa-mi prind prietenele pe fuga atunci cand am chef sa experimentez pe ele, dar cam asa mi se intampla mereu.

Pe Andra o cunosc de mai mult de 20 de ani, am copilarit impreuna pe acelasi palier, am mancat din aceeasi farfurie si mi-a fost ca o sora. :)

Machiajul pe care ea l-a vrut a fost unul purtabil in timpul zilei, mai ales ca se grabea sa ajunga la facultate asa ca ce a iesit a fost realizat in maxim 30 de minute cu tot cu poze, deci nu ma certati daca nu se vad prea bine rezultatele. 

Si da, tot timpul a vorbit la telefon, nici in poze n-am reusit s-o conving sa-l lase jos. :)

So here's Andra's final look. 




Si o poza pusa la cerere, putin de diva asa. :)



Pentru fata am folosit:
- Fond de ten Yves Rocher Coleurs Nature in nuanta Beige 200.
- Corector Yves Rocher Flawless Finish in nuanta 200 Clair.
- Pudra L'Oreal True Match Super-Blendable in nuanta C3 - Creamy Natural.
- Blushul din duo-ul E.L.F.


Pentru ochi am folosit:
- Nuanta Gri din paleta NYX (pe toata pleoapa).
- Nuanta Lila din paleta NYX (pentru blending).
- Nuanta Gri inchis din paleta NYX (in coltul extern si folosit si ca tus).
- Creionul Urban Decay in nuanta Ransom (pe linia genelor de jos).
- Yves Rocher 360º Lenght Mascara.

Pentru sprancene am folosit:
- Revlon Vital Radiance Brow Fill-In in nuanta 02 Blonde.



Pentru buze am folosit:
- Balsam de buze Lip Care Star Fruits Strawberry.


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment