RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monday Randomness: Flormar Haul

Sambata pe la pranz mi-am facut curaj impreuna cu iubitul meu sa dam o tura prin Plaza, mai ales sa trecem pe la standul Flormar pentru ca Miu Miu m-a facut sa ma indragostesc de oja aceasta. Buuuun...Lista era facuta, doar oja aceea si unul din quad-urile despre care am pomenit aici.

Toate bune si frumoase pana am ajuns in fata standului si m-am lasat dusa de val. Norocul meu este ca era ziua mea de rasfat si am avut "voie" sa-mi cumpat tot ce vroia inimioara mea. :)

Asa ca iata cu ce m-am intors acasa. :)


Pretty Compact Quartet Eyeshadow in nuanta P045.
Mi-a fost foarte greu sa ma abtin sa nu cumpar si alte nuante, dar m-am gandit ca nu pleaca standul de acolo si am timp sa incerc de toate. :)


Rujul True Color in nuanta Holographic 73.
My boyfriend a ales nuanta aceasta pentru ca eu eram in mare dilema intre mai multe nuante si el a reusit sa fie vocea ratiunii ca sa zic asa. :)


Ojele Supershine in nuantele 29 (cea roz) si 49 (cea verde).
Sunt indragostita de nuante si abia astept sa le fac un review. :)


Si in sfarsit, ultimul produs cumparat a fost un creion pentru sprancene in nuanta No. 403, care este un gri foarte nice si sper sa se potriveasca sprancenelor mele negre. :)


Cam asta a fost tot, as fi vrut sa iau tot standul, daca era dupa mine, dar am zis sa nu profit chiar asa tare de generozitatea iubitului meu. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Alexandra said...

:O:O Cam asa reactionez eu cand vad cosmetice. ;))
In zona mea nu se gasesc decat oje Flormar,poate si creioane pentru ochi sau buze si ma oftic rau.
Asta ca sa sti cat de invidioasa sunt!
:P
>:D<
Te pup!

Maddy said...

@Alexandra: Ma bucur ca nu sunt singura care reactioneaza asa :D
Daca ai pus ochii pe ceva care iti place si nu gasesti in zona ta tell me si se rezolva :)
Te pup!

Andreea♥ said...

Ce-mi plac ojele! Sa le folosesti cu placere!:*

Maddy said...

@Andreea♥: Thanx a lot sweety :*

Post a Comment