RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: My Nailpolish Obsession



1. Care e firma ta de oja preferata?
Momentan imi plac mult ojele de la Flormar.

2. Oja cu sclipici sau fara?
Nu cred ca am mai folosit oja cu sclipici de ani de zile...deci fara.

3. OPI, China Glaze sau Essie?
Aici nu pot sa raspund pentru ca din pacare nu am incercat nimic de la niciunul din brandurile enumerate in intrebare.

4. Cat de des iti schimbi oja pe unghii?
Cam o data la 5-6 zile.

5. Care este culoarea ta preferata pentru unghii?
Nu cred ca am una anume, insa incep o mini obesesie pentru nuantele neon.

6. Culori inchise sau culori deschise?
Am observat ca ma indrept mai mult spre cele deschise mai mult decat spre cele inchise.

7. Ce ai pe unghii in momentul asta?
Oja Flormar nuanta 424.

8. Oja mata pe unghii, in sau out?
Spre rusinea mea nu am folosit niciodata oja mata, insa mi se pare interesanta.

9. Manichiura frantuzeasca, iti place sau nu?
Este preferata mea.

10. Culoarea preferata pentru iarna?
Hmmm...pentru iarna nu cred ca am una anume, doar pentru luna decembrie oja rosie e mereu pe unghiile mele. :)

Hope you enjoyed! Kissez!
Nu uitati ca ma puteti gasi pe Facebook si Twitter.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Vilhelm man said...

O primavara minunata sa ai!
Corner of Heaven

Maddy said...

@Vilhelm: Multumesc la fel! :*

Post a Comment