RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Concealer Flormar

Dupa o sesiune de shopping zic eu reusita, mai ales ca am avut ocazia sa ma vad si cu o prietena draga cu ocazia asta, am trecut pe la farmacia Sensiblu sa vad daca a ajuns si la noi concealer-ul mult laudat Elle de pe Youtube si evident ca nu m-am putut abtine si l-am si cumparat. Dar aste e o poveste si un review pentru alta data pentru ca acum va voi vorbi despre concealerul pe care il folosesc de aproape 9 luni si tot nu reusesc sa-l termin. :))

Este vorba de Concealer-ul de la Flormar in nuanta 03 Light Beige.


Cum spuneam, l-am cumparat anul trecut in iunie, cand evident ramasesem fara anticearcan si ne si grabeam sa ajungem la niste prieteni, asa ca sigura varianta era sa merg la standul Flormar din apropierea mea si sa ma rog ca o sa gasesc ceva provizoriu si decent.

La inceput chiar m-a surprins pentru ca nu ma asteptam sa ascunda ok cearcanele, dar ale mele nu sunt foarte pronuntate oricum deci nu cred ca este extraordinar.

Are 5,3 grame si se consuma incredibil de greu (in poza cred ca se observa cat mai am inca dupa atata folosire), dar este bun pentru everyday use, are o consistenta ok si se blenduieste bine in piele, dar trebuie sa am mare grija cu cantitatea pe care o aplic pentru ca mi se mai intampla sa se stranga in liniile fine ale ochilor.

Concluzia mea e ca nu l-as mai recumpara, chiar daca si-a facut treaba decent. Inca mai experimentez pana gasesc concealerul potrivit pentru mine.


Hope you enjoyed! Kissez!

Nu uitati ca ma puteti gasi si pe Facebook si Twitter. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Andreea said...

Mie nu prea imi plac produsele anticearcan sub forma de stick. Mi se par prea tari si parca se strang super repede in liniile fine. :) Vad ca nu te-a impresionat prea tare cel Flormar asa ca nu cred ca o sa-l incerc. :))

p.s.: care este concelear-ul mult laudat de Elle si care se gaseste in Sensiblu? N-am mai urmarit-o de ceva vreme si the curiosity is killing me!!! :)))

Maddy said...

@Andreea: Sorry ca te-am tinut ata de mult in suspans. Cel din Sensiblu E de la Boots No7 si se numeste Quick cover concealer,dar si el e sub forma de stick. Sper sa fie ceva mai bun decat cel de la Flormar. :)

Alexandra said...

Si eu care credeam ca ai facut o superdescoperire.:D ;))
:D Ma entuziasmasem aiurea. :P
:*

Maddy said...

@Alexandra: Sunt bune si la ceva review-urile pana la urma :) :*

Post a Comment