RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Saturday Likes

Astazi o sa incep in forta cu My Saturday Likes si anume cu un superb colaj facut de Andreea, care are in prim plan crush-ul nostru comun pe care il avem pentru Adam. My Boyfriend nu intelege ce e asa "hot" la el, si n-am putut sa-i explic...este pur si simplu...si pana la urma e doar un crush care trece. Toti avem voie sa "salivam" dupa vedete pe care probabil nici n-o sa le intalnim vreodata. :)
Eu cel putin cand dau drumul la Winamp, prima melodie ascultata este "Moves like Jagger", pe repeat evident de cateva ori, si apoi restul playlistului. :)


Blogul acesta de fashion mi-a fost recomandat de o prietena si chiar daca multe din outfiturile tipei nu sunt chiar genul meu, cel pe care o sa vi-l arat m-a lasat putin speechless pentru ca este chiar ceva ce as purta si eu. Chiar si pantofii :D


Ilinca a scris ieri cred ca cea mai funny postare pe care am citit-o in ultima vreme si trebuia neaparat sa o impartasesc si cu voi. Go check her out!
P.S.: Scumpa, don't kill me ca nu te-am anuntat ca o sa scriu si despre tine, dar am vrut sa fie o surpriza :D


Si ca sa inchei repede aceasta postare pentru ca inca nu s-a terminat saptamana de rasfat pentru iubitul meu, o sa va las cu un makeup realizat de Michelle Phan(again, i know), doar pentru ca ma face sa-mi doresc sa vina si la noi primavara mai repede. :)



A big thanx and hug to Andreea ca nu s-a suparat pe mine ca i-am furat poza :D
Ilinca te pup tare tare!

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Ilinca said...

si eu te puuuuuup tare tare de tot:*:*:*

Unknown said...

fooooarte dragutz tutorialul...de post-ul ilincai..ce pot spune? am ras cu pofta si mi-am imaginat tot ceea ce scrie ea acolo..:) in fiecare sapt descopar la tinebloguri interesante...imi place mult ideea ta de sambata! te pup

Maddy said...

@ChicBoutique: Ma bucur mult ca iti place :X Sper sa fac o treaba buna si de acum incolo si te astept cu drag pe aici mereu. Te pup dulce!

Andreea♥ said...

Ma bucur ca ti-a placut colajul! Ahhh Adam♥♥♥
Imi place blogul tipei,are tinute interesante!Uite asa descopar bloguri noi.
Te pup! Sa ai un weekend minunat!

Maddy said...

@Andreea♥ : Si eu te pup dulce si ma bucur ca incepe sa placa rubrica mea de sambata :) :X

Post a Comment