RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Rockstar 101

Astazi o sa va prezint machiajul pe care l-am purtat de Revelion, putin modificat ca sa se potriveasca titlului postarii. :)

Imi place mult genul acesta de machiaj, ador sa pun accent pe ochi si sa-i fac extrem de dramatici.
Sper din suflet sa va placa. :)

Here's the final look.






Pentru fata am folosit:
- Fondul de ten Revlon Colorstay in nuanta 150 Buff.
- Concealer Flormar in nuanta 03 Light Beige.
- L'Oreal True Match Super-Blending Powder in nuanta C3 - Creamy Natural.
- Blush-ul din Duo-ul de la E.L.F.


Pentru ochi am folosit:
- Primer-ul de la E.L.F. in nuanta Sheer.
- NYX Jumo Eyeshadow Pencil in nuanta Milk.
- A 4-a nuanta din paleta de la Radiance (pe toata pleoapa).
- Nuanta Perversion din UD Book of Shadows III ( in coltul extern si pe pleoapa de jos).
- Am conturat ochii cu creionul de la Urban Decay 24/7 in nuanta Zero.
- Yves Rocher 360º Lenght Mascara.




Pentru buze am folosit:
- Balsamul de buze Carmex.
- Rujul de la E.L.F. in nuanta Nostalgic.



Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

15 comments:

Florina Pandrea said...

la fel de draguta ca de obicei :D

Corinna said...

Sper sa nu te supere comentariul meu, dar mi se pare ca iti editezi prea mult pozele si nu se vede machiajul..

Maddy said...

@Pandrea Florina: Thanx scumpa! :*

Maddy said...

@Corina94: Nu ma supara deloc. Nu am un aparat prea performant asa ca machiajul sufera din cauza lui si nu se vad culorile asa cum ar trebui. Eu inca mai caut un loc cu lumina mai multa care sa ma ajute si sa nu fiu nevoita sa mai editez nimic. Oricum iti multumesc pentru atentionare. Te pup!

Alexandra said...

Parca imi si imaginez ce gandeai in prima poza:
"I'm Sexy And I Know It ",asta pe langa aerul de rockstar.
Pupici!

Maddy said...

@Alexandra: Nici chiar asa...Incercam sa ma abtin sa nu rad si sa par mai dura si initial n-am vrut sa postez poza, dar la unele insistente a trebuit sa cedez. Ma bucur ca am reusit totusi sa redau aerul acela de rockstar :D Kissez!

Tavelu said...

Buna fetelor, am vrut sa comentez si eu ( pentru prima data :) ) si acum am gasit motivul perfect. trebuie sa clarific putin treaba cu "editatul pozelor". Corina are dreptate pozele sunt poate prea editate si asta din simplul motiv ca ne chinuim cu un aparat de doar 5mpx de prima generatie, deci e destul de vechi, iar la lipsa de lumina ies niste "patratzele" groaznice pe poze si mai rau dau peste cap machiajul. eu fac tot posibilul sa le editez cat mai reale dar defectul profesional ma impiedica de cele mai multe ori :) si ies cateodata aproape ireale. pentru inceput cred totusi ca pozele sunt destul de reusite si sunt convins ca nu v-a deranjat prea tare. promit cat mai curand sa trecem la un DSLR ca sa nu mai avem probleme cu "patratzelele" :P. eu unul va multumesc ca o sustineti pe maddy asa de tare si va promit ca pe timpul verii veti avea parte de poze superbe si chiar filme. Tavi

alexia said...

Niceeee!!! :)))
Te pup

Maddy said...

@alexia: Thanx :*

Corinna said...

Ok, ma bucur ca nu te-ai suparat si multumesc pt raspuns.:D:**

Maddy said...

@Corina94: Nu aveam de ce sa ma supar. Accept cu cea mai mare placere si criticile constructive pentru ca asa pot sa fac o treaba mai buna si voi sa va bucurati cand intrati la mine pe pagina :) Te pup!

Anonymous said...

Magic Brush much? Macar daca tot folosesti photoshop, invata s-o faci cum trebuie. Se vede in ultimul hal, mai ales in prima poza, zici ca n-ai nas.

Tavelu said...

Desi apreciem cand ni se atrage atentia ( ca mai sus @corina94 ) in cazul tau draga anonimo nu prea avem ce sa apreciem. aveai ceva de spus cu adevarat daca macar aveai dreptate, dar din pacate nu este MB-ul pe care il mentionezi tu, care din pacate nu mai exista in pachetul AdobeCS de foarte mult timp( poate o mai fi doar in elements sau mai stiu eu ce varianta downgradata ). asa ca iti multumim ca ne urmaresti si ca ne amuzi. te asteptam oricand cu replici cat mai constructive.

ps: te invit sa citesti putin mai sus unde gasesti explicatia pentru aceste edituri mai agresive.

Anonymous said...

Intr-adevar, nu se mai numeste Magic Brush, se numeste "Spot Healing Brush". 5mpx sunt mai mult decat suficienti pt a avea poze decente, mai ales daca stii sa-l folosesti, ca nu ai nevoie de cine stie ce rezolutii; ca poti si cu unu de 14mpx poti face poze proaste. Faza este ca e cam aiurea sa prezinti un blog de beauty si make-up si sa-ti retusezi pozele in photoshop. Daca ai cosuri/puncte pe care vrei sa le ascunzi o poti face cu machiaj. Tot constrive am vrut sa fie sfaturile mele, numai ca nu am abordat atitudinea de pup-in-fund, am vrut sa fie mai directa exprimarea.

Tavelu said...

Foarte bun punctul tau de vedere si daca incepeai cu el sunt sigur ca ai fi avut mai mult succes si comentariul tau nu ar fi parut asa de arogant. Majoritatea celor care citesc blog-ul stiu prea bine ca Maddy este la inceput si nici nu a urmat vrun curs de specialitate, blogul este chiar prin definitia lui un loc in care spui/faci/comentezi despre ce vrei, de aici si acest lucru cu editatea pozelor. Nu pot decat sa-ti dau dreptate cand te referi ca si cu 5DmarkII faci poze de cacat si desi nu-mi place sa ma repet sper sa iei pozele astea ca atare, iar daca ne vei citi in continuare vei observa o imbunatatire in lunile ce vor urma. Ca sa dam in vileag tot procesul de editare iti spun ca nu sunt facute in PS cu shb ( pentru ca pur si simplu nu-mi place mie cum face )ci in Lightroom evident tot cu un brush de skin smoothing. Atata tot, asta presupunand ca nu trebuie sa justific si setarile de contrast sau saturatie :). Fara nici o aroganta, oricand consideri ca mai vrei sa spui ceva ( evident constructiv ) feel free to do it.

Post a Comment