RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monthly Treat - January

In anii in care am fost reprezentant Avon nu exista luna in care sa nu comand si pentru mine macar un produs de makeup si chiar ajunsesem sa am o colectie ca fetele de pe Youtube. :) Nu cred ca mai e nevoie sa mentionez ca nu am reusit sa folosesc nici macar jumatate din ele si acum, looking back, imi cam pare rau pentru banii aruncati aiurea pentru ca produsele au expirat si au trebuit aruncate. 
A urmat o perioada in care nu mi-am cumparat decat strictul necesar si cand a trebuit sa fac din nou curatenie in makeup bag-ul meu mi-am dat seama ca duc lipsa de anumite produse nu neaparat esentiale, dar pe care mi le doresc.
Si cum lista e lunga, iar banii nu cresc in pomi ( mare, mare pacat :) ) m-am hotarat ca in fiecare luna sa ma rasfat cu cate un produs din wishlist. O sa incep cu cele mai accesibile ca pret si mai apoi cred ca o sa-mi fac curaj sa ma arunc si spre cele mai high-end. :)
Luna aceasta rasfatul o sa vina de la standul Flormar, insa sunt intr-o mare dilema.
Nu pot sa ma hotarasc intre quatro-ul in nuanta P045 si cel in nuanta 401.





Trebuie sa recunosc...De fiecare data cand ma opream la stand, cel in nuanta P045 imi atragea mereu atentia, dar acum cand m-am uitat pe site parca nuanta 401 ma stiga pe nume si imi spune "Maddy, buy me, buy ME!" :))

I need help! :) Are cineva vreo sugestie?
Daca nu...o sa pacatuiesc maxim si le cumpar pe amandoua. :))

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

It's Friday Somewhere said...

Si mie-mi plac amandoua. Grea decizie!:))

Maddy said...

Tell me about it :)) Sa ma vad in fata standului si atunci o sa fie momentul decisiv :))

Florina Pandrea said...

Ah,nuantele seamana,si eu as avea aceeasi problema,dar cred ca mi-as lua 401. :*

Maddy said...

Thanx pentru sugestie :*

Post a Comment