RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Un Sfert de Secol

Intr-o zi ploioasa de luni, la ora 6 acum 25 de ani, intr-o maternitate din Bucuresti ma nasteam eu.
Pentru mama parca s-ar fi intamplat ieri.

Pentru mine a fost o calatorie interesanta spre auto-cunoastere si sincera sa fiu chiar daca inca ma simt ca la 15 ani totusi sunt mai matura decat m-as fi vazut acum 10 ani. M-am lovit cu capul de pragul de sus si am invatat din greselile mele, mi-am cerut iertare, am pierdut persoane importante, dar cel mai important este ca am si castigat oameni speciali care imi vor ramane mereu in suflet.

Acum pot sa spun cu mana pe inima ca sunt fericita si ca nu imi mai e frica de viitor. 


Vreau sa va multumesc din suflet ca imi faceti fiecare zi mai frumoasa prin simplul fapt ca imi cititi randurile scrise.
Va pup si va imbratisez cu drag!

( me throughout the years)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

Chocolate said...

La multi ani!

Maddy said...

@Chocolate: Multumesc! :*

It's Friday Somewhere said...

La muuulti multi anisori :*

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Multumeeesc frumos! Kissez! :*

~♥~Cristina♥Cris~♥~ said...

La multi ani!

Ilinca said...

La multi ani!!! pup tare tare:*:*:*

Maddy said...

@~♥~Cris~♥~: Thanx :*

Maddy said...

@Ilinca: Thanx scumpa! Puuuuup! :*

liana said...

la multi ani, sa fii mereu frumoasa, fericita si alaturi de cei dragi!
scuze de intarziere , am fost plecata cateva zile si nu am avut timp sa intru pe net ...pup!

Maddy said...

@liana: Multumesc enorm pentru urari! Te pup dulce! :*

Post a Comment