RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monthly Treat: Tus de pleoape Maybelline Stiletto

Dupa o perioada de mai mult de doi ani in care n-am mai folosit tus lichid pentru a-mi contura ochii, m-am decis ca ar fi cazul sa incerc mai mult produse de acest gen pentru ca sincer nici nu-mi amintesc ce fel de tus foloseam inainte si imi placea. Cred ca era unul de la Avon, dar care a disparut subit din cataloagele lor si cred ca de aceea m-am lasat de obiceiul asta si m-am axat pe creioane.

Acum mi s-a pus putin de tot pata pe tusul de pleoape Maybelline Stiletto. Sper doar sa fie bun.


Care este tusul vostru preferat? Poate imi dati idei :D

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment