RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Mihaela's Look

Duminica m-am trezit cu vesti bune si anume aveam sa machiez pe cineva pentru un botez. Primul meu gand a fost "Yeeey!", dar imediat dupa s-a instalat mini panica pentru ca n-am mai machiat pe nimeni pentru ocazii atat de speciale.

Pana la urma eu spun ca m-am descurcat destul de bine si incet incet prind si mai multa incredere in mine so that's a great thing. :)

Asa ca astazi v-o prezint pe Mihaela si look-ul pe care l-am nascocit impreuna. :)





(hop, sa apar si eu in poza :D )

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Ilinca said...

Felicitari scumpa ai facut o treaba foarte buna! puuuup

Maddy said...

@Ilinca: Multumesc mult scumpa! Pup tare!

Florina Pandrea said...

Ce machiaj frumos :X

RaL Petre said...

felicitari! a iesit super dragut :)
dar zi-mi URGENT ce oja ai tu pe unghiute :)))

Maddy said...

@RaL Diaconescu: Hihi. Thanx mult! Oja este P2 Color Victim in nuanta 620 Artful. Te pup!

Maddy said...

@Pandrea Florina: Thanx mult! Kissez!

Post a Comment