RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Cand eram mica

(me when i was 3 years old :) de atunci imi placeau masinile :D )
 
1. Ce raspundeai la intrebarea: ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
De cand ma stiu si pana in clasa a 12-a singurul meu raspuns la aceasta intrebare era: "Avocat". Totusi ceva s-a schimbat in ultimul an de liceu si n-am mai fost atat de sigura, m-am simtit chiar pierduta si mi-a luat destul de mult sa-mi dau seama ce vreau sa fac in viata. Oricum, better late than never. :)

2. Care erau desenele animate preferate?
Tom si Jerry au fost si inca sunt desenele mele animate preferate. 

3. Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere si de ce?
Mereu am fost trista ca nu am putut sa-mi petrec ziua cu colegii de clasa pentru ca ziua mea era vara, dar la sfarsitul clasei a 8-a mi s-a indeplinit dorinta si am avut parte de un party foarte nice pe care si acum mi-l amintesc cu drag.

4. Ce jocuri preferate aveati?
Vai cat de multe jocuri preferate aveam, atat de multe incat nu-mi amintesc decat despre leapsa. :)) Oricum mare parte din jocuri le inventam noi. :) Si uite cum brusc mi s-a facut dor de vremurile alea. :)

5. Ce iti doreai neaparat sa faci si inca nu ai reusit?
Mi-am dorit dintotdeauna sa vizitez Sibiul si sa ies din tara. Sper ca macar anul viitor sa reusesc sa fac una din ele.

6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Am incercat multe sporturi atunci cand eram mica si cel mai mult mi-a placut tenisul, dar se pare ca nu aveam prea mult talent asa ca m-am lasat de el si am dat iama in fardurile mamei si de atunci am ramas fascinata de makeup.

7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Cred ca Backstreet Boys :)) Ah, si Christina Aguilera. :)

8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?
Cel mai frumos cadoul pe care l-am primit a fost unul neasteptat pentru ca mi l-a "adus" Iepurasul si a fost o pereche de adidasi cu Mickey Mouse.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment