RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monthly Treat: Maybelline Color Tattoo

Iata ca a venit si luna iulie, luna care intr-un fel imi doresc sa treaca foarte greu, dar in acelasi timp foarte repede pentru ca pentru mine se va termina cu o aventura care implica prima mea iesire din tara, un zbor cu avionul, si o perioada destul de lunga departe de cei dragi.

Si pentru ca mereu trebuie sa ma rasfat cu ceva, m-am gandit ca poate unde voi ajunge o sa am ocazia sa incerc si mult laudatele Color Tattoo de la Maybelline. Eu deja am pus ochii pe nuanta Bad to the Bronze, dar presimt ca voi alege altceva cand le voi vedea live. :D


Voi ati avut ocazia sa incercati aceste farduri?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

coco said...

nu le-am incercat , dar iubesc rujurile lor foarte tare , sunt convinsa ca sunt minunate !

Maddy said...

@coco: eu sunt tare curioase daca isi merita cu adevarat laudele. Te pup!

Post a Comment