RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: What's in my Summer Makeup Bag

Cand vine vorba de trenduri, fie ca e vorba de fashion sau makeup, mereu incerc sa nu ma las dusa de val si sa le adaptez stilului meu si mai ales personalitatii mele. N-am fost niciodata adepta gandirii ca daca se poarta ceva verde in dungi portocalii nu pot sa traiesc sezonul ala daca nu sunt in trend.

Si gandirea asta se mentine si cand vine vorba de makeup. Eu vad aceasta arta foarte subiectiva si nu concep sa port ceva doar de dragul ca e trendy, chiar daca pe mine nu ma prinde. Incerc sa fiu mereu la curent cu noile tendinte, fie ca citesc reviste glossy sau ma interesez de ce se mai intampla pe catwalk, dar realizez ca destul de rar tin cont de ele. 

Asa ca astazi o cotrobai prin trusa mea de makeup alaturi de voi pentru a va arata/povesti despre produsele pe care le consider esentiale si ce poate fi inlocuit cu ceva trendy.


Pentru ca este vara, trebuie sa ma adaptez, asa ca acord cea mai mare importanta fetei. Este foarte sensibila si din cauza caldurii pot foarte usor sa ma trezesc cu mici monstruleti daca nu am mare grija asa ca folosesc gelul-crema de la Eucerin din gama Dermo-Puryfier, apoi aplic un primer si un fond de ten cu factor de protectie. Mai departe urmeaza aplicarea concealer-ului pe zonele unde am nevoie si setez totul cu o pudra, de preferinta translucida (eu inca nu mi-am achizitionat una asa ca inca o folesc pe cea de la Revlon Colorstay) pentru ca toate produsele lichide aplicate sa nu se "miste" pe parcursul zilei. 
Acum urmeaza partea trendy, si anume nuanta blush-ului (spre exemplu, vara aceasta eu sunt innebunita dupa nuantele de roz aprins), si daca folositi sau nu bronzer si highlighter.


Cand vine vorba de machiajul ochilor, ziua aproape ca lipseste cu desavarsire, mai putin rimelul fara de care nu pot sa traiesc, insa nu folosesc unul waterproof pentru ca nu am gasit pana acum unul care sa imi placa la fel de mult ca cel pe care il folosesc in mod normal. In rest incerc pe cat posibil sa nu folosesc produse crema pe pleoape si mereu sa aplic un primer bun pentru ca vara am pleoapele foarte uleioase. 
Imi place totusi sa aplic un eyeliner intr-o nuanta colorata ca sa spice things up putin. 


La capitolul buze stau cu totul altfel. Aici in fiecare sezon mi se pune pata pe cate o culoare si o port pana ma plictisesc. Vara aceasta este un roz intens care imi place sa-l port seara, iar in timpul zilei ma bazez pe rujurile nude sau foarte apropiate de nuanta buzelor mele. Singurul constant in rutina mea de vara ramane balsamul de buze.


Voi cum priviti trendurile?

P.S.: Aceasta postare face parte din categoria temelor pentru Scoala de Beauty Blogging by L'Oreal.
Don't forget to vote me here. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment