RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: Vara in Bucuresti

Caldura mare mon cher, cel putin pentru cei din Bucuresti care parca ne topim ca o inghetata atunci cand stam putin la soare (asta am simtit eu ieri si foarte probabil si azi daca nu ma prinde furtuna anuntata la stiri :D ). 
Si daca am inceput postarea cu nemultumirea mea (ca deh, vara vrem iarna si iarna vrem vara) poate ar trebui sa va spun si vestea buna pe care am primit-o tot ieri si anume ca sunt una din finalistele la Scoala de Beauty Blogging By L'Oreal :D Asta mi-a facut ziua incredibila si inca sunt pe alta planeta de fericire :D

Gata cu lauda si sa trecem defapt la subiectul pe care vreau sa-l abordez astazi si anume cum ne bucuram de vara fara sa facem damage corpului nostru. :)

Eu sunt la al doilea an in care imi petrec vara in Bucuresti, insa anul acesta m-a lovit optimismul si m-am hotarat sa ma bucur din plin de asta si daca nu pot sa merg la mare, macar sa aduc marea la mine. 

Asa ca astazi va voi vorbi putin( sper) despre felul cum imi adaptez rutina de ingrijire la anotimpul calduros.

In primul rand folosesc o crema cu factor de protectie de fiecare data cand ies din casa, insa doar pe zonele pe care le "vede" soarele pentru ca nu suport cremele atunci cand imi este foarte cald. 

Cand vreau sa ma bronzez, fie ca merg la o piscina, fie ca merg pe terasa blocului (aviz norocoaselor care stau in blocuri inalte si se inteleg bine cu administratorii - profitati de ocazie :D ) in mod normal incep cu o crema cu factor de protectie 30 pentru corp, iar pentru ten folosesc un factor 50 pentru ca am tenul incredibi de sensibil si pe fata ma ard extrem de usor. Cum incep sa prind culoare scad factorul de protectie pentru corp la 20 si folosesc din cand in cand uleiuri pentru accelerarea bronzului, ulei de masline sau chiar bere. :) Ultima nu am testat-o pe propria piele, dar o prietena buna mi-a garantat ca functioneaaza, oricat de nebunesc ar parea. :)

Anul trecut am folosit produse de la Cosmetic Plant, care mi s-au parut destul de ok, dar nu m-au impresionat atat de tare incat sa le achizitionez si anul acesta asa ca m-am bucurat enorm cand am vazut oferta celor de la SensiBlu la produsele Apivita care ma tentau de ceva vreme si pe care chiar vreau sa le incerc.
Asadar la cumpararea unei creme de plaja pentru corp Apivita, primiti cadou o lotiune de corp dupa soare, ambele pentru aproximativ 75 de lei. Destul de rezonabil pentru produse fara parabeni si alte chimicale. 



O alta oferta care m-a tentat a fost si cea in care la achizitionarea unei creme de fata cu SPF 50 de la Apivita primesti cadou o crema hidratanta Aqua Vita.



Un alt produs indispensabil pentru mine vara este apa termala, iar anul acesta m-am hotarat sa o incerc pe cea de la La Roche Posay pentru ca nu imi explic de ce cea de la Vichy a inceput sa-mi irite pielea.


In caz ca nu sunteti adeptele bronzatului la soare, sau sunteti si voi la fel ca mine mai nerabdatoare din cand in cand, puteti folosi o crema autobronzanta, iar preferata mea este cea de la Dove, insa nu stiu sigur daca se mai gaseste la noi penru ca nu am mai vazut-o prin magazine. 


Cand vine vorba de fata si makeup anul acesta vreau sa incerc o tinted moisturizer, iar cea pe care am pus ochii este No. 7 Triple Protection. Asta doar pana cand voi prinde culoare pe restul corpului pentru ca atunci se schimba ecuatia. :) 


Cel mai enervant lucru posibil pentru fetele cu ten sensibil ca mine este faptul ca nu ne bronzam pe fata, asa ca solutia mea este sa combinati un fond de ten in nuanta voastra normala cu unul din aceeasi gama, dar cu cateva nuante mai inchise si asa sunteti uniforme peste tot. :)

Restul produselor de makeup nu se schimba la mine, nici macar nu folosesc mascara waterproof, doar pentru ca cele pe care le folosesc in mod normal nu mi se intind pe fata, iar cand merg la piscina nu ma machiez so problem solved. :)

Spre rusinea mea, parul este cel mai neglijat vara si singura data cand il protejez este cand stau la bronzat pentru ca imi acopar capul cu o palarie. In rest il ingrijesc la fel ca iarna, cu sigura diferenta ca nu il mai agresez cu uscatorul de par.

Care sunt produsele voastre preferate vara aceasta?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment