RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: 20 Questions (2)

(me being silly - may 2012)

1. Things you cannot leave the house without.
Cheile, portofelul si, evident, telefonul.

2. Favorite brand of makeup.
Momentan sunt innebunita dupa Sleek. Stiu ca sunt ultima care le incearca, dar niciodata nu e prea tarziu sa apreciezi ceva de calitate. :)

3. Favorite flower.
Imi plac toate florile asa ca imi e foarte greu sa aleg una singura. Totusi iubesc mirosul de zambile primavara. 

4. Favorite clothing store.
Hmmm...cam greu de ales aici...Cred ca H&M.

5. Favorite perfume.
Bvlgari BLV II.

6. Heels or flats.
Ador tocurile, dar mereu voi alege ceva comod. Asta pana o sa am masina mea si atunci o sa pot sa port tocuri mai des. :)

7. Do you make good grades?
Ii multumesc lui Dumnezeu ca nu mai sunt la scoala sa imi mai fac astfel de probleme. :)

8. Favorite colour.
Acum sunt obsedata de verde.

9. Do you drink energy drinks?
Foarte rar si atunci foarte putin de pofta.

10. Do you drink juice?
Everyday :D

11. Do you like swimming?
Probabil ca mi-ar fi placut daca si stiam sa inot :))

12. Do you eat fries with a fork?
Depinde..cateodata da, cateodata nu...

13. Favorite moisturiser.
Crema-gel de la Eucerin din gama Dermo-Purifyer.

14. Do you want to get married later in life?
Absolut.

15. Do you get mad easily?
As spune ca nu.

16. Are you into ghost hunting?
Nu. Ii las pe Sam si Dean din Supernatural sa se ocupe de treaba asta :D

17. Any phobias?
Ohoooo...destule.

18. Do you bite your nails?
Am reusit sa scap de obiceiul asta prost, dar m-am apucat de altul si anume de muscatul buzelor.

19. Have you ever had a near death experience?
Din cate imi amintesc eu nu, dar mama mi-a povestit ca m-a nascut cu cordonul ombilical in jurul gatului si era sa ma sufoc.

20. Do you drink coffe?
Nup.


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment