RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Sunset Series - Daytime

Si pentru ca nu m-am putut abtine sa incerc o singura paleta de la Sleek, astazi voi incepe o serie tot de trei look-uri realizate cu ce-a de-a doua paleta care mi-a furat inimioara si anume Sunset.

Just to play it safe am inceput tot cu un look potrivit pentru zi, foarte wearable pentru zilele in care chiar nu vreti nimic foarte complicat si tipator.

Here's the final look. :)







Pentru fata am folosit:
- O mostra de fond de ten L'oreal Lumi Magique in nuanta N4 - Pure Beige.
- No. 7 Quick Cover Concealer in nuanta Medium.
- Bronzer Too Faced Chocolate Soleil.
- Nuanta roz din paleta Wet n' Wild - Paradise (folosita pe post de blush).



Pentru ochi am folosit:
- Primer e.l.f. in nuanta Sheer.
- NYX Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk.
- Nuanta nr. 1 (aplicata in coltul intern).
- Nuanta nr. 2 (aplicata pe toata pleoapa).
- Nuanta nr. 3 (aplicata in coltul extern).
- Creion de ochi maro ADA.
- Rimel Too Faced Lash Injection Pinpoint in nuanta Hot Chocolate.



Pentru buze am folosit:
- Ruj Collection 2000 in nuanta 23 True Glossy.
- Sun Bunny Lip Bronzer Lip Gloss.


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

liana said...

arati exact ca o zi de vara:)
pup!

Maddy said...

@liana: Thanx mult de tot! Pup tare si sper sa ne vedem pana la sfarsitul lunii :)

Living_in_aShoe said...

simplu, dar foarte frumos. perfect pentru o zi de vara

Maddy said...

@Living_in_aShoe: Multumesc frumos! :*

Post a Comment