RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Barbie's Shampoo

...sau denumirea lui oficiala: Elseve Nutri-Gloss Cristal. :)
Am numit asa postarea pentru ca acesta a fost primul meu gand atunci cand am vazut ambalajul samponului. E cute, roz cu putin bleu si fooooarte sparkly. Imi mai lipsea baia roz si deja ma simteam in Barbie's Dream house. :)
Ca tot a venit vorba despre ambalaj, mi se pare foarte girlie si daca eram intr-un magazin cred ca l-as fi observat instant si cu greu m-as fi abtinut sa nu-l cumpar. I'm one of those suckers for packaging. :)


Acest sampon, pentru infrumusetare, asa cum scrie pe ambalaj este destinat parului lung, tern, normal sau fin si are doua actiuni. Prima este cea de nutritie ultra-lejera, care face parul usor ca un fulg, iar cea de-a doua, de stralucire amplificata.


Dupa prima folosire am observat ca acest sampon are o consistenta mai apoasa spre deosebire de celelalte sampoane Elseve pe care le-am incercat eu, care au o consistenta mai cremoasa si de aceea cred  ca il voi termina mai repede decat sunt obisnuita.

Si samponul acesta intra la categoria acelora care miros atat de bine si asemanator cu altceva, insa niciodata nu-mi dau seama cu ce. :)

Dupa clatire mi-am simtit parul extrem de light, hidratat, curat si cat de cat shiny.

Concluzia mea dupa prima folosire in ceea ce priveste rezultatele promise: 
- Stralucire de cristal - not so much.
- Par usor ca un fulg - yes yes yes! :D


( Mi se pare doar mie sau seamana in aceasta poza cu un tub de gloss foarte nice?:) )

Nu pot sa spun ca m-a impresionat atat de tare incat sa spun "Wow, ce descoperire!", insa nici nu m-a dezamagit incat sa nu-l folosesc in continuare. Who knows, poate dupa mai multe incercari o sa prind drag de el. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

P.S.: Aceasta postare face parte din categoria temelor pentru Scoala de beauty Blogging by L'Oreal. M-ati ajuta enorm daca ati da click si pe numele meu atunci cand votati aici preferatele voastre. Numele meu este Savu madalina. :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Ilinca said...

cam mult sclipici:)) pup

Maddy said...

@Ilinca: Cristale scumpa :P :)) pup

coco said...

arata dragut dar nu stiu daca sa-l incerc...sunt in cautarea samponului bun pentru mine...iar :(((

Maddy said...

@coco: uffff, i know that feeling :(

Post a Comment