RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Find of the Month - Too Faced Chocolate Soleil

Nu stiu daca am mai scris pe blog despre frica mea de bronzere, dar daca nu am facut-o vreau sa va spun ca am avut mereu cred ca cel mai mare ghinion cand a venit vorba de astfel de produse, sau cel mai probabil nu am stiut eu sa le aleg. 

Stiam despre Chocolate Soleil de la Too Faced de pe Youtube, unde este foarte laudat, iar cand am vazut la Sephora setul Too Faced Wild Thing am stiut ca trebuie sa-l cumpar doar pentru a incerca acest bronzer.

Mi-a luat cam 2 saptamani pana sa ma "risc" sa il folosesc si sa ies din casa, insa de atunci l-am mutat in portfardul meu cu produse pe care le folosesc zi de zi. Nu stiu cum am putut sa traiesc fara acest produs mai ales vara, dar stiu ca de acum incolo va fi mereu prezent. Asta daca nu apare ceva mai yummy si bun ca el, wich i doubt.


Care a fost descoperirea voastra luna aceasta?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment