RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Sunset Series - Girls Crazy Night Out

Astazi am revenit cu cel de-al doilea look din seria Sunset, si pentru ca paleta are nuante atat de intense mi-am facut curaj si am iesit din my comfort zone, iar ceea ce a iesit imi place foarte mult.
Eu l-as purta la o iesire cu fetele, chiar asa colorat si nebun cum este :D

Here's the final look!







Pentru fata am folosit:
- Mostra de fond de ten Lumi Magique - N4 natural Beige.
- No. 7 Quick Cover Concealer in nuanta Medium.
- Too Faced Chocolate Soleil Bronzer.
- Blush L'Oreal The One Sweep Sculpting Duo in nuanta Nectar.


Pentru ochi am folosit:
- Primer e.l.f. in nuanta Sheer.
- NYX Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk.
- Nuanta 1 din paleta Sleek Sunset (aplicata in coltul intern).
- Nuanta 2 din paleta Sleek Sunset (aplicata pe toata pleoapa).
- Nuanta 3 din paleta Sleek Sunset (folosita pentru blending).
- Nuanta 4 din paleta Sleek Sunset (aplicata pe linia genelor de jos).
- Nuanta 5 din Quartetul Flormar P045 (folosita ca highlight).
- Creion albastru ADA.
- Rimel L'Oreal Volumissime.




Pentru buze am folosit:
- Glossul Avon Plump Pout in nuanta Honey.



Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

coco said...

imi place portocaliul acesta , este vesel !

Maddy said...

@coco: Ma bucur ca iti place. Pe mine m-a speriat putin culoarea, dar cum am aplicat-o am stiut ca trebuie sa fac un look cu ea :) Te pup!

Post a Comment