RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Produse Essence

Cum va povesteam acum ceva timp, am facut cunostinta cu produsele Essence acum aproximativ 4 ani cand am incercat un fond de ten si o pudra bronzanta care mi-au placut la nebunie si pe care le-am folosit cu super multa placere, insa nu stiu cum s-a intamplat ca dupa ce le-am terminat parca am si uitat de brand-ul acesta pana cand a inceput nebunia prin blogosfera. Asa ca fetelor, va multumesc din suflet ca mi-ati amintit de niste produse bune, ieftine si care merita incercate. :)

Astazi am sa va povestesc putin despre doua produse Essence pe care le-am primit de la cineva care nici nu stia ca mi le doresc. A fost o coincidenta foarte interesanta.


Primul dintre ele este rujul Essence in nuanta Look at Me! si trebuie sa recunosc ca atunci cand am vazut nuanta prima data m-am speriat putin pentru ca nu credeam ca mi se va potrivi, insa imediat ce l-am aplicat pe buze mi-am schimbat total parerea.

(fara flash)

(cu flash)


Miroase extrem de frumos, este foarte hidratant si rezista pe buze o peroada decenta. Singurul lucru care ma deranjeaza putin este faptul ca are putin prea mult sclipici pentru gustul meu, dar daca aplic un gloss peste se rezolva problema asa ca i can work with that.

(fara flash)

(cu flash)


Al doilea produs despre care vreau sa va vorbesc este creionul de ochi de la Essence in nuanta I have a Green (numele este incredibil de cute si bine ales :) ).

Nuanta este superba, un forest green cu particule de sclipici (poate daca era mat mi-ar fi placut si mai mult), dar pe cat de mult rezista pe atat de greu se si demachiaza.
Pentru mine totusi este o aditie binevenita la colectia mea de creioane de ochi si il voi folosi cu mare placere.



(fara flash)

(cu flash)


Eu deja mi-am facut un mic (a se citi defapt destul de mare :D ) wishlist cu produse de la Essence pe care vreau sa le incerc asa ca acum mai lipseste doar sa ma apuc si de strans banuti. :)

Care este produsul vostru preferat de la Essence?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

coco said...

si eu vreeeauuu...nu sunt la noi in oras !

Maddy said...

@coco: iti face ceva anume cu ochiul?

ABeautyTale said...

"Look at me" cred ca e rujul meu preferat!

Maddy said...

@ABeautyTale: In curand cred ca va deveni si preferatul meu :D

Post a Comment