RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Sunset Series - Party Time

Repede mai trece timpul pentru ca iata am ajuns la ultimul look creat cu paleta Sleek Sunset.
Si pentru ca am numai party-uri in cap, astazi am creat ceva colorat si fun pentru o seara placuta de vara.

Here's the final look!









Pentru fata am folosit:
- Fond de ten Revlon Colorstay.
- No 7 Quick Cover Concealer.
- Blush Flormar in nuanta P111.
- Prima nuanta din paleta Sleek GLO Face&Body Highlighter in nuanta Peach Shimmer.



Pentru ochi am folosit:
- Primer e.l.f. in nuanta Sheer.
- NYX Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk.
- Nuanta numarul 2 din paleta Sleek Sunset (aplicata pe jumatatea interioara a pleoapei).
- Nuanta numarul 3 din paleta Sleek Sunset (aplicata pe jumatatea exterioara a pleoapei).
- Nuanta numarul 4 din paleta Sleek Sunset (folosita pentru blending).
- Nuanta numarul 5 din paleta Sleek Sunset (aplicata in coltul extern).
- Nuanta numarul 6 din paleta Sleek Sunset (folosita ca liner).
- Nuanta numarul 7 din Quartetul Flormar in nuanta P045 (folosita ca highlight).
- Eyeliner Flormar.
- Max Factor 2000 Calorie Mascara.




Pentru buze am folosit:
- Balsam de buze Carmex.
- Ruj Flormar True Color in nuanta Holographic.


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Florina Pandrea said...

te-am nominalizat la un tag :*

Maddy said...

@Pandrea Florina: Thanx scumpa! :*

Ioana-Carmen said...

lovely <3

Maddy said...

@Ioana-Carmen: Thank you gorgeous!

Post a Comment