RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Mascara L'Oreal Volumissimex4

Astazi o sa aveti parte de o postare putin mai ciudata pe care eu o numesc "kinda guest review". Spun "kinda" pentru ca tot eu il voi scrie, insa am notitele facute de o alta persoana. :) 

Am rugat-o pe Andra sa ma ajute cu acest review din doua motive: pentru ca la ea se observa mult mai bine efectele produsului si pentru ca sprancenele mele nu erau pregatite sa "iasa" la pozat. :)

Asa ca Andra va va povesti putin, prin intermediul meu, despre experienta ei cu Mascara Volumissime x4 de la L'Oreal


Cel mai funny lucru a fost atunci cand i-am aratat despre ce rimel este vorba si reactia ei a fost: "Vai, asta il are si mama in Germania. E foarte tare!". Zic: "Ok, eu nici nu stiam ca exista." Si am inceput amandoa sa radem.


Amandoua am observat ca si ambalajul, dar si periuta sunt aproape identice cu mascara Volumissime x5 (care este preferatul meu pentru daytime). Si consistenta este asemanatoare si a rezistat forte bine chiar si la temperaturile ridicate din ultimele zile.
Se demachiaza foarte usor si chiar nu incarca genele atat de tare pe cat ne asteptam.

Noi am testat acest rimel in nuanta Black, dar am fost de acord amandoua ca daca exista varianta Carbon Black pe aceea am achzitiona-o.

Si acum sa vedem rezultatele acestui produs pe genele Andrei.

(without makeup)

(1 coat)

(2 coats)

(3 coats)

Concluzia Andrei a fost ca in timpul zilei prefera doar un singur strat, iar pentru un look mai dramatic ar aplica doua straturi. Nu i-a placut prea tare aplicat in trei straturi pentru ca simte ca sunt mai incarcate decat e ea obisnuita.

Eu pe de alta parte, folosesc doua straturi in timpul zilei, iar pentru ceva mai dramatic aplic trei fara sa le simt incarcate.

Acum ca ati aflat parerile noastre, voi ati incerca Mascara Volumissime x 4?

Hope yoy enjoyed! Kissez!

P.S.: Aceasta este ultima postare din cadrul Scolii de beauty Blogging by L'Oreal. Nu uitati sa ma votati aici ( madalina Savu).



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment