RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

My Dream B'Day Wishlist

Ziua mea se apropie cu pasi din ce in ce mai repezi si sincera sa fiu parca nu mai am rabdare pana cand voi implini un sfert de secol si voi petrece alaturi de persoanele dragi mie.

Si pentru ca nu se poate sa nu-mi fac si un wishlist m-am gandit ca ar fi dragut sa-l impartasesc si cu voi.

Am mai spus ca cele mai importante lucruri in viata nu sunt lucruri, prefer sa fiu sanatoasa si sa fiu inconjurata de familie si prieteni, dar si lucrurile materiale ne fac viata mai frumoasa, char daca pentru un timp mai scurt. 

Acum cateva saptamani am intrat prin Sephora doar sa casc putin gura si sa ma uit la lucrurile pe care inca nu mi le premit, cand mi-a sarit in ochi standul de la Bourjois. 
N-am putut sa ma abtin si am testat fondul de ten Flower Perfection si m-am indragostit de el si am nimerit si din prima nuanta care mi se potriveste. :) Acum mi-a ramas gandul la el si cred ca nu o sa rezist sa nu-l cumpar la un moment dat.


Si pentru ca nu puteam sa ma opresc doar la fond de ten, am ramas cu gandul si la anticearcanul Healthy Mix, doar pentru ca nu am mai incercat de mult un anticearcan lichid.


Da, inca n-am reusit sa imi cumpar paleta Sleek Acid, de aceea se afla inca pe wishlistul meu, dar va fi a mea. Promit! :D


Si tot de la Sleek imi doresc si mult laudatul blush in nuanta Rose Gold.


Nici pe setul de la Real Techniques nu am reusit sa imi pun inca gherutele.


Tot la capitolul dorinte in materie de pensule pentru makeup se afla alte doua pensule foarte laudate si anume Sigma E25 

Si Sigma F80.


Am gasit in sfarsit si un parfum care sa imi placa la nebunie si este normal sa se afle si el in acest wishlist. Este vorba de Bvlgari BLV II.


Avand in vedere ca de cateva luni stau si ma milogesc de o prietena sa imi impruumute placa ei de indreptat parul de fiecare data cand ma spal pe cap, am mare nevoie de una noua pentru ca a mea s-a stricat dupa 6 ani de folosire intensa.


De ceva timp am o obsesie cu ceasurile barbatesti, mai ales cele cu cadran negru si curea argintie, iar acesta de la Fossil a fost love at forst sight.


Daca tot e dream wishlist, trebuie sa includ si o pereche mult dorita de ochelari de soare, Ray Ban Wayfarer.

Da, m-a prins si pe mine trendul rochitelor high-low, si tare mi-as dori sa gasesc una draguta pe care sa o port la party-ul meu.


De vreo 2 ani cred, de cand se tot poarta salopetele cu pantaloni scurti caut si eu una care sa fie pe gustul meu, dar se pare ca nu am avut noroc pana acum asa ca ramane pe wishlistul meu.


In fiecare an, de ziua mea ma rasfat cu cate o pereche de adidasi, insa anul acesta, cand am vazut perechea de sandale de mai jos am stiut ca acesta va fi rasfatul meu maxim pentru cei 25 de ani pe care ii implinesc.


Papuceii acestia sunt absolut adorabili, insa nu i-am vazut prin magazinele H&M de la noi. Sper sa nu patesc la fel ca de fiecare data si sa se vanda tot ce imi doresc eu inainte sa ajung si eu pe acolo.


Portofelul acesta este absolut superb, insa nu cred ca isi merita pretul, dar caut ceva asemanator pentru ca sincer m-am cam plictisit de cel pe care il am acum.


Si ultima pe lista este o gentuta royal blue cu lant pentru ca nu mai am de ceva timp ceva mic si cute pentru everyday use in care sa-mi pun doar portofelul, cheile si telefonul.


Destul de mare wishlistul meu, dar sper ca pana la sfarsitul anului sa tai de pe lista cate un produs pentru ca le vreau pe toate :D


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

ABeautyTale said...

Hai ca se putea si mai mult :D Sa ti se indeplineasca toate dorintele!

Maddy said...

@ABeautyTale: Nici nu-ti inchipui cate am mai taiat de pe lista sa ajung aici :)) Multumesc frumos pentru urare! Te pup!

Post a Comment