RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: My Beauty Blog



1. Care sunt postarile tale preferate?
Sunt multe genuri de postari care imi plac, insa cred ca preferatele mele sunt makeup look-urile.

2. Ce fel de bloguri citesti?
Majoritatea blogurilor pe care le citesc sunt de beauty, insa se mai strecoara cateva si despre fashion and lifestile.

3. Cum ai ales numele blogului?
A fost o chestie de moment. Initial vroiam sa ii dau numele de "Culori colorate", dar era deja luat si imediat mi-a venit in minte "Maddy's makeup bag" si asa a luat nastere micul meu coltisor virtual.

4. Ce alte bloguri te inspira?
Sunt multe bloguri pe care le admir, insa incerc sa nu ma inspir de nicaieri si sa-mi pstrez cat de cat originalitatea.

5. Numeste un truc pe care l-ai invatat de la o alta bloggerita.
Am invatat de la Toxic Cupcake cum s-mi sterg mai usor oja cu sclipici.

6. De ce ti-ai dorit un blog?
Pentru ca simteam nevoia sa impart cu cineva parerile mele despre tot ce ma pasioneaza.

7. Ai vreo postare scrisa de tine care iti place mult?
Am cateva postari de care sunt mandra, insa cea care e cel mai aproape de inima mea este aceasta.

8. Numeste un lucru bun si unul rau in a fi bloggerita de baeauty.
Prin intermediul blogului am interactionat cu alte fete la fel de pasionate ca mine si asta intra la categoria de lucruri bune, cat despre lucruri rele...poate faptul ca esti mult prea expusa.

9. Ce sfat ai da unei persoane care se confrunta cu ura?
Ignora! Pe unele persoane nu ai cum sa le schimbi si singurul lucru care ii poate ataca este faptul ca nu le acorzi atentie. 

10. Cat de mult timp iti ia conceptia unei postari?
Depinde de posatre. Cateodata jumatate de ora, dar de multe ori trec si de doua ore mai ales cand trebuie sa fac si poze.

11. Cu ce persoane te-ai imprietenit prin intermediul blogului?
Am cateva persoane dragi, dar nu le voi mentiona aici sa nu se supere restul. :)
Oricum fetelor stiti ca va pup dulce!

12. De unde iti vin ideile pentru o postare?
Eu imi fac o lista cu postari la inceputul fiecarei luni, dar foarte des mi se intampla sa ma trezesc intr-o zi si sa-mi zic "azi trebuie sa scriu neaparat despre asta". Tine mai mult de inspiratia de moment.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment