RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Happy B'Day to Us!


Dupa cum v-ati dat seama din titlu, astazi eu si iubitul meu iubit maxim implinim doi anisori de cand imi face viata mai frumoasa zi de zi.

Asadar, iubitule, Happy B'Day to Us!

Stii deja tot ce e in sufletul meu acum asa ca nu are rost sa mai scriu si aici, dar vreau sa stii ca inca este valabil tot ce ti-am spus in ultima noapte pe care am petrecut-o la mare acum doi ani. :)

TE IUBESC ENORM!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Unknown said...

La multi ani..1000 de ani impreuna, fericiti ca azi! te pup

fashion doctor said...

la multi ani! sa fiti fericiti! te pup

Corinna said...

Multi inainte :*

Ilinca said...

La multi ani!!!

Maddy said...

Va multumim din suflet pentru urari! Va pup pe toate dulce dulce!

Florina Pandrea said...

Ce draguti sunteti,iar a 2 a poza e foarte funny >:D< la cat mai mult timp impreuna :*:* !

Maddy said...

@Pandrea Florina: Multumim si sper sa fie asa :X Te pup dulce!

Post a Comment