RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Chic Giveaway

Carmen, una din bloggeritele mele preferate, ne rasfata cu un giveaway foarte foarte tentant cu ocazia implinirii a 6 luni de cand ne incanta cu postarile ei.  <3


Va invit cu drag sa participati, eu una sunt foarte tentata de acea superba geanta vintage (pentru cine nu stie inca, am dezvoltat o pasiune pentru tot ce inseamna vintage) si sincer sunt tare curioasa care va fi si ce-l de-al doilea premiu! 

Carmen, te pup si te imbratisez cu drag si iti multumesc pentru ocazia de a participa!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Unknown said...

M-am inscris si eu :D Abia astept sa afiseze castigatoarea... pana acum nu am castigat la niciun giveaway dar tot sper :D :*

Maddy said...

@Gabriela: Iti tin si tie pumnii :) Succes! :*

Post a Comment