RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Leapsa cu carti


1. Ce carti ai citit anul trecut?
Anul trecut m-am apucat de multe serii de carti si le-am abandonat doar pentru ca le am in format digital si eu sunt genul de persoana careia ii place sa tina cartea in mana si sa poata intoarce paginile.

2. Ce carte/ carti citesti in acest moment?
M-am apucat de ceva light reading si am reinceput sa citesc "Pretty Little Liars" de Sara Shepard.

3. Ce carti vei citi in acest an?
Sper sa ma apuc de "The Hunger Games" de Suzanne Collins si poate si de "The Vampire Academy" de Richelle Mead, doar pentru ca AllThat Glitters21 de pe Youtube m-a facut curioasa. :)

4. Care este cartea ta preferata?
Aici e foarte simplu. Sunt mare fan Sherlock Holmes asa ca "Aventurile lui Sherlock Holmes" de Sir Arthur Conan Doyle era logic sa fie prefetata mea. :)
Si chiar daca e un tag despre carti vreau sa spun ca adaptarea la zilele noastre a povestilor cu Sherlock Holmes a celor de la BBC este incredibila si merita vazute cele 6 episoade care au aparut pana acum.

5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
Cateva carti pentru cursurile de la facultate au fost foarte boring.

6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
Atunci cand citesc nu am nevoie de o atmosfera anume. Poate sa fie si haos in jurul meu, daca sunt prinsa in actiunea cartii nu bag in seama mai nimic.

7. Esti pasionat de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
Imi plac jocurile pe calculator si presimt ca my boyfriend o sa ma molipseasca si o sa-mi placa mult Diablo III la fel cum a reusit si cu World of Warcraft. :)

8. Care este filmul tau preferat?
Am mai spus-o de multe ori, sunt multe filme care imi raman in minte si imi plac mult, asa ca imi e foarte reu sa aleg doar unul singur.

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o bere ori o trusa de farduri?
Ar fi o decizie foarte grea intre carte si trusa de farduri. Depunde cat de interesanta e cartea sau de cat de mult imi doresc trusa de farduri. :)

10. Care sunt cele 5 carti pe care le-ai recomanda oricui?
Aici e foarte greu. As spune "Pride and Prejudice" de Jane Austen, "Eleven Minutes" de Paulo Coelho, "The Devil Wears Prada" de Lauren Weisberger, "The Notebook" de Nicholas Sparks si "Enigma Otiliei" de George Calinescu.
Cred ca am reusit sa mentionez cate o carte pentru toate gusturile. :)


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

It's Friday Somewhere said...

Am citit toate cartile pe care le-ai recomanda oricui . Frumoase alegeri ! Pup

Unknown said...

Hey... Ce carti ai in format electronic? Presupun ca sunt in pdf ... Si mie imi place sa tin cartea in mana cand citesc insa mi-ar place sa citesc si carti in format electronic (desi cred ca e mai obositor)... Imi place leapsa asta :D
Mi-ar place sa am timp mai mult pe care sa-l aloc cititului insa am licenta anul asta si trb sa ma concentrez pe invatat si pe lucrarea de licenta... Te pup si sa ai o zi frumoasa! :*

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Multumesc! Te pup si eu!

Maddy said...

@Gabriela: Am aproape 10 Gb de catri in format pdf, din toate categoriile, dar ce-i drept e incredibil de obositor sa le citesti asa. Ma bucur ca ti-a placut leapsa mea si iti urez succes la invatat si iti tin pumnii pentru licenta :) Te pup si eu!

Post a Comment