RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Monday Randomness: Mini Springtime Haul

Cum a venit caldura parca a iesit la iveala si dorinta mea nebuna de a merge la shopping mai ales ca aveam lista deja facuta cu ce imi doresc sa port primavara si vara aceasta.
Evident ca nu am bifat tot ce era pe lista mea pentru ca n-au intrat zilele in sac asa ca va las cu ce am reusit sa cumpar. :)


Imi doream de foarte mult timp o gecuta de blugi pana in talie, deschisa la culoare si care sa nu ma rupa la portofel. Am avut noroc doar de doua din trei, adica am gasit geaca perfecta, insa l-a cam rupt la portofel pe iubitul meu. Totusi am economisit 20 de lei pentru ca am folosit voucherul primit la revista Cosmopolitan parca.

O gasiti in magazinele H&M la pretul de 130 lei.


Maieul acesta parca l-au facut cu dedicatie speciala pentru mine pentru ca este fix culoarea mea preferata momentan si chiar daca l-am cumparat cu unul din voucherele de la revista In Style m-as intoarce dupa toate culorile pe care le au in stoc.

Sper ca inca il mai gasiti in magazinele H&M la pretul de 25 de lei.


Aceasta rochita a fost mai mult un impulse buy pentru ca i-a placut mult iubitului meu, ce-i drept el o gasise in alta nuanta, dar cand am vazut-o pe verde am stiut ca trebuie sa fie a mea. :)

Si pe ea o gasiti in magazinele H&M la pretul de aproximativ 50 lei.


Acest maieu cu impriment floral l-am vazut in timp ce ma indreptam spre iesirea magazinului si mi s-a parut atat de adorabil incat nu m-a lasat sufletul sa plec fara el. Toata lumea imi spune ca seamana cu o bluza de babuta, dar mie imi place la nebunie.

Pe acesta il gasiti in magazinele New Yorker la pretul de 30 de lei.


Anul trecut am avut mania pantalonilor scurti de blugi, insa am gasit cu greu tot la H&M o pereche mai inchisa la culoare de care m-am bucurat din plin. Anul acesta am zis ca trebuie sa adaug la colectia mea de pantaloni scurti si unii mai deschisi la culoare.

Pe acestia ii gasiti in magazinele Bershka la pretul de 70 de lei.


Si ultima mea achizitie a fost bineinteles o pereche de ochelari de soare pentru ca am probleme cu lumina puternica si pentru ca inca nu sunt in grafic cu banii pentru o pereche de Ray Ban ma multumesc si cu cei mai ieftini.

Pe acestia i-am cumparat tot de la H&M la pretul de 23 lei.


Cam astea au fost hainutele pe care am aruncat banii in ultimul timp.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Florina Pandrea said...

Eram sigura ca trebuie sa vad ceva mint green,foarte draguti pantalonii si imi place maieul foarte mult,e cute rau !

Maddy said...

@Pandrea Florina: Hehe, you know me well :D Ma bucur ca iti plac :) :*

Andreea♥ said...

Mint green♥ Imi place mult maieul cu imprimeu floral! Sa le porti cu placere!:*

coco said...

mi-am luat si eu 2 rochite cum este cea verde :)...cu caldura...ne-a pacalit !!!

Maddy said...

@Andreea♥: Multumesc frumos! <3 Te pup!

Maddy said...

@coco: Sa le porti sanatoasa! :) Lasa ca o sa vina si caldura si o sa ne dorim iar frig :)) Kissez!

Unknown said...

Sa porti sanatoasa ! Superbe achizitii! Si eu mi-am luat cateva chestii dar vreau sa le pozez si sa le adaug pe blog! Kisses >:D<

Maddy said...

@Gabriela: Thanx :X Abia astept sa-ti vad si tie achizitiile :) Kissez!

Post a Comment