RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: What makes me happy?


Am vazut zilele trecute pe mai multe bloguri postari de genul " Spring Wishlist" si deja in capul meu se forma lista lucrurilor pe care mi le doresc pana cand m-a izbit un moment filozofic de zile mari in care ma intrebam daca toate dorintele mele ajuta la fericirea mea. Si instant mi-a venit vorba aia in minte: "Banii n-aduc fericirea, dar o intretin".
Am avut o perioada in care credeam cu tarie in cuvintele de mai sus si eram convinsa ca o sesiune de shopping imi va alunga supararea, ceea ce se si intampla pe moment, pana trecea rush-ul ala de a vedea ceva care sa-ti placa si sa-l cumperi fara sa stai pe ganduri.

Acum parca nu mai functioneaza la fel, poate si pentru ca m-am mai maturizat (sper eu) si vad lucrurile diferit. 

Daca ma gandesc la copilaria mea, mereu ma simteam inferioara unora pentru ca nu aveam haine la fel de cool, sau calculatoare si telefoane de fite si ma gandeam ca poate daca as fi avut si eu lucrurile acelea s-ar fi schimbat ceva. Acum realizez ca defapt toata copilaria mea am avut fix cat a trebuit, material vorbind, dar cu mult mai mult poate decat altii la capitolul familie. Nu exista familie perfecta, dar mereu ma gandesc acum la toate momentele, chiar si cele banale care inca ma fac sa zambesc, toate sarbatorile petrecute impreuna si povestile haioase pe care le spunea bunicul meu in masina, pe drumul spre tara.

Sunt enorm de multe lucruri materiale pe care mi le doresc, pentru ca pana la urma sunt si eu om, dar nu le mai vad ca pe sursa mea de fericire ci ca pe un ajutor.
Pana la urma as da tot ce am pentru persoanele care ma iubesc si imi fac fiecare zi frumoasa doar pentru ca fac parte din viata mea.
Asta inseamna pentru mine fericirea adevarata.



Vreau sa stiu si ce va face pe voi fericite. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

coco said...

si ce bine o intretin :)))

Maddy said...

@coco: :))

Florina Pandrea said...

hihi te-am taguit :*

Maddy said...

@Pandrea Florina: Hihi..ca tot nu stiam ce tag sa fac vineri :D Thanx :*

Post a Comment