RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Flormar Supershine si Grafitty

Nu cred ca mai e un secret pentru nimeni ca ojele de la Flormar sunt preferatele mele si ca de fiecare data cand intalnesc un stand de la ei ma abtin cu greu sa nu mai cumpar cate una.

Astazi o sa fac un review scurt al ojelor Supershine nuanta 29 si Graffiti nuanta G13 pentru ca a fost combinatia pe care am purtat-o toata luna aprilie.


Oja Flormar din gama Supershine in nuanta 29 este destul de opaca, iar daca nu se aplica foarte neuniform din prima ar fi fost suficient un singur strat, insa dupa ce-l de-al doilea arata pur si simplu superb. Cautam de mult nuanta aceasta de roz pal (sau cum o numesc eu "Barbie pink") si sunt extrem de fericita si mutumita de aceasta.
Rezista pe unghii cam 5 zile, insa m avut perioade cand arata ok si dupa o saptamana, ceea ce e record la mine avand in vedere ca nu folosesc niciodata top coat.


Oja Graffiti in nuanta G13 am cumparat-o mai mult pentru mama, insa o mai "fur" din cand in cand si este singura oja "crapacioasa" din colectia noastra.
Prima aplicare a fost foarte haioasa pentru ca neavand experienta cu ojele crackle nu stiam cat de repede se usuca. Acum am invatat sa ma misc repede si sa reusesc sa acopar intreaga unghie. :)


Sunt super multumita de ambele oje si le recomand cu mare drag. :)


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Alexandra said...

Ai niste unghi frumoase:)

Maddy said...

@Alexandra: Multumesc frumos! :*

Corinna said...

Foarte frumoase unghiile tale si oja e superba =p~~

Andreea♥ said...

Lovely! In ultima vreme mi-am cumpart numai oje de la essence,in curand cred ca o sa am toata colectia lor. Trebuie sa mai trec si pe la standul Flormar.Imi place mult Flormar 29. :*

Maddy said...

@Corina94: Saru'mana :*

Maddy said...

@Andreea♥: Ma bucur mult ca iti place. Cred ca trebuie sa ma apuc si eu sa incerc ojele essence pentru ca toata lumea le lauda :) :*

Post a Comment