RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Find of the Month - Avon SuperSHOCK gel eyeliner

Prima data cand am auzit de gel eyeliner-ul SuperSHOCK de la Avon a fost in unul din tutorialele fetelor de la Pixiwoo si imediat mi-a starnit curiozitatea.
L-am inclus si la "Monthly Treat" in luna martie, dar am apucat sa-mi pun labutele pe el abia in luna aprilie.


Este incredibil si cred ca trebuia sa-mi comand mai multe pentru ca presimt ca il voi folosi multa vreme de acum inainte. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

Florina Pandrea said...

Cate pareri bune am auzit despre el si totusi nu mi l-am cumparat pentru ca nu folosesc prea mult creion...daca ar fi si albastru cred ca mi l-as lua,dar momentan am destule si as vrea sa le termin pe acestea... pup !!:)

Maddy said...

@Pandrea Florina: Tare l-as fi vrut si eu pe albastru. Ar fi fost superb :x Pup!

Corinna said...

De cand tot vreau sa-mi iau un nou creion de la Avon, dar mereu ma incanta altceva din catalog si uit de creioane:))

Maddy said...

@Corinna: Asa pateam si eu in vremurile cand dadeam comenzi in fiecare luna la Avon :))

It's Friday Somewhere said...

Al meu e pe terminate :-s

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: :-s Urasc momentul cand ceva ce imi place mult e pe terminate. Pup!

fashion doctor said...

am auzit numai de bine despre aceste creioane! nu am incercat,dar trebuie.puup

Maddy said...

@modniza: Chiar merita incercat :) Pup!

Corinna said...

Azi mi-am dat comanda de creion [ Diamonds -sugar plum] :))
\:d/

Maddy said...

@Corinna: Ma bucur :) Sa-l folosesti cu placere! Pup!

Post a Comment