RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: Yogalates

Acum ceva timp mi s-a recomandat de medicul meu un change in lifestile, sa incep sa fac miscare, sa ma relaxez mai mult, sa nu mai petrec atat de mult timp la calculator. Suna rezonabil, insa usor de zis, greu de facut avand in vedere ca eu nu pot merge la zumba sau aerobic pentru ca nu pot face atat de mult efort si nici buzunarul nu-mi permite sa merg mereu la masaj. Si totusi ideea geniala si perfecta pentru mine a venit din partea unei bune prietene: Yogalates!

Initial m-a bufnit putin rasul cand am auzit ce-mi recomanda pentru ca mi-am amintit de scena din serialul "The O.C." (va las si voula link mai jos cu secventa pentru ca e adorabila)


Dar m-am gandit mai bine si chiar este cea mai potrivita varianta pentru mine si pentru asta iti multumesc Ioana! :*


Yogalates este, dupa cum este dat de gol de nume, o combinatie intre yoga si pilates.
Pialtes am mai incercat in trecut, dar m-am lasat cred ca din lipsa de timp, dar yoga nu am incercat niciodata.

Avantajul pe care il are yoga este ca poate fi practicata la orice varsta si ceea ce m-a convins pe mine sa incerc yogalates este faptul ca imbunatateste calitatea somnulul si reduce nivelul de stress pentru ca aparent de asta am cea mai mare nevoie.

Eu am gasit pe Youtube un DVD intreg impartit pe categorii, lucru care mi s-a parut foarte practic pentru ca nu sunt nevoita sa fac intreg workout-ul ci doar incalzirea, partea corpului pe care doresc sa o lucrez si partea de relaxare.

Voi reveni cu un update dupa ce ma voi apuca serios de treaba pentru ca sunt tare curiasa daca are efectele pe care le promite.

Voi ati incarecat pana acum Yogalates? Daca da please share si cu mine experientele voastre.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment