RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Ivatherm Resveratrox Forte anti-celulite

Acum vreo doua luni am gasit printre cosmeticele din baie crema anti-celulitica de la Ivatherm si am stat ceva timp sa ma gandesc daca am primit-o de undeva pentru ca sigur eu nu am cumparat-o.
Spre norocul meu am aflat ca o cumparase matusa mea impreuna cu o revista si mi-a lasat-o mie sa o incerc, insa a uitat sa-mi si spuna. :)) Lucky me again. :)

Si pentru ca pe ambalaj scrie ca trebuie folosita cel putin patru saptamani , dimineata si seara, pentru a vedea rezultate, la inceputul lunii aprilie m-am hotarat sa o folosesc.


Pe ambalaj scrie mai scrie si ca slabeste, dreneaza, tonifica si are actiune intensa dezinfiltranta si antirecidiva.


Nu pot sa afirma ca slabeste sau nu pentru ca oricum eu sunt mult prea slaba, insa chiar tonifica minunat pielea si efectul de coaja de portocala a disparut chiar inainte de cele 4 saptamani. Inca nu stiu daca are si efect antirecidiva, dar sper sa fie asa.

Eu o aplic doar seara, facand un mic masaj pe zonele cu probleme timp de cateva minute. Intra foarte repede in piele si cel mai mult imi place ca nu lasa senzatia aceea de piele grasa.

Un alt aspect care imi place foarte mult la aceasta crema, care nu are legatura cu efectele ei, este mirosul superb pe care il are. Imi aminteste de un parfum, insa inca nu-mi dau seama exact care e acela.

Pana acum sunt foarte multumita de ea si dintre toate cremele anti-celulita folosite pana acum aceasta mi-a placut cel mai mult si la ea am observat cel mai repede rezultate.

Pe mine m-a convins si o voi recumpara cu siguranta.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment