RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Get to Know Me... Again :)


Pentru ca Florina a fost din nou foarte draguta si m-a taguit si pe mine si in speranta ca inca nu v-ati plictisiti de tagurile de genul "Get to know me", imi voi face datoria si voi raspunde la intrebari. :)


1. Are you named after anyone?
Dap. Livia dupa unul din verii mei si Madalina dupa sora lui. :)

2. When was the last time you cried?
Sambata seara.

3. Do you have kids?
Inca nu. Mai am destul timp pana sa ajung sa ma gandesc si la copii.

4. If you were another person,would you be a friend of yourself?
Fara modestie spun ca da. :)

5. Do you use sarcasm a lot?
Eu sper ca nu.

6. Will you ever bungee-jumping?
Never say never asa ca exista si posibilitatea asta. :)

7. What's your favourite cereal?
Cheerios.

8. What's the first thing you notice about people?
Cred ca ochii.

9. What is your eye color?
Haha..si ca tot vorbeam de ochi, ai mei sunt caprui. :)

10. Happy Endings or scarry movies?
Happy endings all the way. 

11. Favourite smells?
Iubesc mirosul de tei inflorit. 

12. Summer or winter?
Vara pentru ca atunci e si ziua mea de nastere. :D

13. Computer or television?
Computer in timpul zilei si putin TV sa pot sa adorm noaptea. :)

14. What's the farthest place you've ever been from home?
Spre rusinea mea cel mai departe de casa cred ca am fost in Bacau.

15. Do you have special talents?
Nu cred.

16. Where were you born ? 
Born and raised in Bucuresti. :)

17. What are your hobbies?
Daca as spune makeup-ul n-ar fi nimic nou. Dar iubesc la nebunie sa fac poze si sa pozez la randul meu :D

18. Do you have any pets?
Dap. V-o prezint pe Cookie.


19. Favourite movie?
Sunt foarte multe filme care imi plac. Ultimul pe care l-am vazut weekendul acesta si care m-a impresionat a fost "Seven Pounds".

20. Do you have any siblings?
Teoretic nu, practic da.

21. What do you want to be when you grow up?
Makeup artist. :) dar am mult de munca pana sa ajung acolo.

22. Movies you dislike.
Si aici e lista destul de lunga, dar acum imi vine in minte doar "Alien".

23. What 3 Youtubers/Bloggers would you like to meet in person?
As vrea sa le cunosc pe Sam si Nic de la Pixiwoo.

24. Who do you tag?
Le taguiesc pe:

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

It's Friday Somewhere said...

Uuu , mersi :X Si eu iubesc mirosul de tei inflorit ..

Andreea said...

Multumesc pentru tag! :*:* L-am facut mai demult ( as in anul trecut). Chiar acum l-am recitit si am vazut ca avem cateva intrebari cu raspunsuri asemanatoare. Si mie imi plac filmele cu happy ending si tot never say never la bungee jumping am raspuns (desi tind sa cred ca nu o sa sar). :) :*

Maddy said...

@Andreea: My bad :) Sa sti ca si eu tind sa cred ca n-o sa fac nici eu bunjee-jumping, dar imi place sa cred ca nu ma limitez la unee chestii doar din frica. ma bucur ca l-ai facut si ca ne asemanam :) Pupici!

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Nu-i asa ca e superb mirosul? Mie imi aduce aminte ca mai e putin pana la ziua mea cand il simt :) Kissez!

It's Friday Somewhere said...

Vreau sa stiu si eu cand e ziua ta ca sa iti spun la multi ani :o3

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Hihi, ce scumpa esti :* Ziua mea e pe 29 iunie :)

ABeautyTale said...

Multumesc mult de tag, insa cred ca l-am mai facut. Nu sunt convinsa 100%, dar parca asa imi aduc aminte :D Daca nu, cu siguranta o sa-l fac.
Pups

Maddy said...

@ABeautyTale: Cu cea mai mare placere :) Te pup!

Unknown said...

Superba pisicuta! Si eu imi doresc una dar... astept sa ma mut intr-un apartament/garsoniera ca acum stau in camin si nici acasa nu-mi sunt permise animalele pe motiv ca lasa par si fac mizerie ... ma rog ... mie imi plac si imi doresc din tot sufletul o pisica rasa Egipteanul Maw... parca asa ii zice.... cat despre intreaga postare ... imi place ca esti sincera ;) asa ajungem sa te cunoastem mai bine ... sa cunoastem persoana din spatele postarilor :D te pup

Maddy said...

@Gabriela: Multumesc frumos. Crede-ma ca nici ai mei n-au fost prea incantati sa avem un animal in casa, dar i-a cucerit si pe ei. :) Ma bucur mult ca ti-a placut postarea :) Te pup!

Post a Comment