RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Anniversary

     Trebuie sa recunosc ceva si anume ca postarea de ieri a fost programata pentru ca eu la ora aceea ii faceam o surpriza dulce iubitului meu de ziua noastra. Si pentru ca m-am aranjat dragut, chiar daca era aproape 12 noaptea, am zis ca trebuie sa va arat si voua ce machiaj am purtat cu ocazia asta. :)

                                          Here's the final look. :)







Pentru fata am folosit:
- Fond de ten Revlon Colorstay in nuanta 150 Buff.
- No 7 Quick Cover concealer in nuanta Medium.
- Blush e.l.f. in nuanta Pink Passion.


Pentru ochi am folosit:
- Urban Decay Primer Potion.
- NYX Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk.
- Quartet Eye Shadow de la Flormar in nuanta P045.
- Nuanta 1 am aplicat-o pe intreaga pleoapa.
- Am aplicat in coltul exterior si pe linia genelor de jos nuanta 2.
- Nuanta 3 am folosit-o pentru blending.
- Nuanta 4 am folosit-o pentru highlight.
- Am conturat ochii cu Urban Decay 24/7 in nuanta Zero.
- Rimel Max Factor 2000 Calorie.



Pentru buze am folosit:
- Doar balsamul de buze Carmex. :)

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Corinna said...

Dragut machiajul :D

Maddy said...

@Corina94: Thanx :*

Alexandra said...

Ce sweet esti!
Multi ani fericiti va doresc!
>D<

Maddy said...

@Alexandra: Awww...Multumesc frumos! Super super sweet kissez!

Ioana-Carmen said...

WoW! esti superba :X

Maddy said...

@Ioana-Carmen: I'm blushing! Te pup!

Post a Comment