RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Tuesday Talk: De ce scriu pe blog?

Vazusem acum ceva timp, cred ca pe blogul Cameliei o postare de genul "ce ne face sa ne intoarcem la un  blog" sau ceva de genul. Ati inteles voi ideea :)

Acum cam o luna ma intreba cineva ce m-a determinat sa-mi fac blog si atunci mi-a venit ideea acestei postari. :)


Initial mi-am facut blogul prin iulie anul trecut mai mult din nervi pentru ca aveam impresia ca citind un blog, parca le citesc pe toate, atat de asemanatoare erau ( ce-i drept nu descoperisem blogosfera de la noi deci fetelor va rog sa nu va simtiti jignite aici pentru ca ma refer la ce gasisem eu din afara) si mi-am zis in minte "eu ce am de nu pot sa-mi fac blog?". Si asa a luat nastere "Maddy's makeup bag".

Intre timp am tot scris si rescris prima postare pana ajunsesem sa citesc si sa nu ma recunosc printre randuri si am lasat-o putin balta, recunosc din frica de a nu fi judecata gresit sau de a nu fi placuta.
Pana la urma mi-a venit mintea la cap pe la sfarsitul lui noiembrie si mi-am facur planul cu tot ce o sa postez incepand din 1 decembrie pentru ca simteam ca am ceva de spus si chiar daca i se parea cuiva ca sunt just another beauty blog poate reusesc sa-i conving de contrariu fix prin personalitatea mea.

Sper ca am reusit sa fac asta, scriu in fiecare zi de placere, sunt cateodata mult prea sincera si sentimentala, dar pun mult suflet in tot ceea ce fac, sunt perfectionista si fiecare comentariu primit, de bine sau rau eu il consider cel mai bun motivant pentru a deveni din ce in ce mai buna.

Sincer, nu credeam ca ma va citi cineva tocmai pentru ca sunt genul de persoana care, asa cum spunea si Rachel Zoe, atunci cand da o petrecere se asteapta sa nu vina nimeni si se mira cand toata lumea vine si se simte bine. Si acum tresar entuziasmata cand vad ca am primit un comentariu nou sau ca apare un follower in plus si sper sa nu pierd sentimentul acesta placut vreodata.

Inchei aceasta postare/ramble prin a va multumi din suflet ca reveniti pe blogul meu.

Va pup dulce dulce de tot!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Unknown said...

Si noi te pupam pe tine! Si tine-o tot asa ! Faci o treaba excelenta ! O zi frumoasa iti doresc! Take care :*

coco said...

daca scrii pentru tine...e bine ! poate mai sunt si alte persoane carora le plece ce-ti place si tie :)

Maddy said...

@Gabriela: Multumesc din suflet! :*

Maddy said...

@coco: Asta fac si cand vad ca si altora le place ce imi place si mie ma bucura enorm :) te pup!

Elena Nalbaru said...

Foarte frumos articolul :) Mi-a facut placere sa-l citesc :*

Maddy said...

@Elena Nalbaru: Multumesc frumos si ma bucur ca ti-a placut :) :*

Post a Comment