RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Thursday Look: Ballerina

In caz ca aveati vreo indoiala, da, sunt putin obsedata de aceasta bentita, m-a inspirat pentru cateva look-uri si cred ca de aceea ati vazut-o in toate postarile mele din luna aprilie. :)

Astazi va arat interpretarea mea a unui look de balerina.
Sper sa va placa.

Here's the final look.





Pentru fata am folosit :
 - Fondul de ten Revlon Colorstay in nuanta 150 Buff.
- Concealer Flormar in nuanta 03 Light Beige.
- Blush-ul din duo-ul de la ELF.


Pentru ochi am folosit:
- Primerul e.l.f. in nuanta Sheer.
- NYX Jumbo Eye Pencil in nuanta Milk.
- NYX The Ultimate Pearl Shadow in nuanta Baby Pink Pearl (aplicata pe toata pleoapa).
- Nuanta roz din paleta NYX I Dream of Barbados (aplicata in coltul exterior).
- Nuanta roz din Quartetul Flormar P045 (folosita pentru blending).
- Cea mai deschisa nuanta din Quartetul Flormar P045 (folosita ca highlight).
- Creionul UD 24/7 in nuanta Ransom (aplicat pe linia genelor de jos).
- Rimel L'Oreal Volumissimex5 in nuanta Carbon Black.





Pentru buze am folosit:
- Balsamul de buze Carmex.
  - Glossul de la Rimmel In nuanta Candy'licious.


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

coco said...

imi place bentita ta :)

Maddy said...

@coco: Thanx :* Pacat ca nu e a mea :( Pup!

Post a Comment