RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Favoritele anului

Yey! Prima data cand am fost taguita oficial :) 
Din pacate eu facusem o postare de genul la sfarsitul lui decembrie pe care o gasiti aici, asa ca sper ca scumpa de Florina sa nu se supere ca o sa adaptez tagul de la ea. 
So, in tagul de astazi o sa va arat restul de produse pe care le-am folosit cu drag in 2011 si nu se incadrau la categoria "makeup". :)


Spray-ul TRESemme imi protejeaza parul cand abuzez de placa. Cred ca am mai spus ca este singurul produs care intra la categoria "styling" pe care il suporta parul meu. 


Masca de par anti-rupere de la Elseve este fenomenala. Pur si simplu ador cum arata parul meu dupa ce o folosesc.


Apa termala de la Vichy a fost salvarea mea vara trecuta fiind sursa mea de racorire in zilele cand simteeam ca ma topesc pur si simplu.
M-a ajutat si la aplicarea mai usoara a fondului de ten.


Cele mai folosite oje din anul 2011 au fost ( in ordinea din poza):  N014, N009, N004 - toate din gama Neon de la Flormar ( review aici) si 60 de la Golden Rose ( despre care am vorbit aici).


Pensulele preferatre din setul de la Eco Tools sunt cea de blush si mini kabuki si le-am folosit in fiecare zi de cand le-am cumparat. Le-am facut si un review aici.


Chiar daca le-am folosit doar o singura saptamana in anul 2011, nu pot sa nu adaug si cele trei pensule de la E.l.f. din gama Essential pentru ca imi plac foarte mult si m-au surprins avand in vedere pretul lor.


Un alt produs de care am fost aproape nedespartita in anul care tocmai a trecut a fost uleiul de ricin. Face minuni pentru genele mele. 


Lotiunea activa cu Ginseng m-a ajutat sa scap de caderea parului si ii voi face cu siguranta un review mai amanuntit.


Singurul balsam de buze folosit in 2011 a fost Hydro Care de la Nivea si nici acum nu am reusit sa-l termin. :) 

 Produsul care lipseste din poza de grup de la ineputul postului este vopseaua mea de par preferata pe care o ador si pe care nu cred ca o voi schimba prea curand. Este vorba de L'Oreal Excellence Creme in nuanta Noir
Este cea mai rezistenta vopsea dintre toate incercate si imi acopera perfect cele cateva fire albe care ma scot din sarite. :)




Hope you enjoyed si iti multumesc inca o data Florina ca ai fost atat de draguta si m-ai taguit :)
Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Florina Pandrea said...

'scumpa de Florina'suna dragut tareee :)):*:*

It's Friday Somewhere said...

Din preferatele am incercat pensulele Elf , uleiul de ricin si balsam Nivea :D M-ai facut curioasa cu masca de la Loreal. Cat e una?

Maddy said...

@Pandrea Florina : hihi :* :* :*

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Nu mai tin minte exact ca am pus-o pe mama sa o cumpere ultima data :"> Dar e pana in 30 de lei. Acum depinde si de unde o cumperi :D :*

Denisa said...

de unde ai cumparat sprayul de la TRESemme?:x

Maddy said...

@Denisa: Eu l-am comandat de la un domn pe care l-am gasit pe okazii.ro...e foarte serios si are preturi super ok.

Denisa said...

mersi!:*

Post a Comment