RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Mini E.l.f. Haul

        Inainte de sarbatori am vazut ca cei de la e.l.f. au facut niste reduceri si de curiozitate am intrat si eu pe site sa vad ce mai e nou. Am mai comandat o singura data de la ei atunci cand abia aparuse site-ul la noi si nu m-au dat pe spate produsele lor asa ca le-am pasat mamei. Poate de aceea am fost putin retinuta sa mai comand ceva de la ei de atunci. Totusi m-am riscat tocmai ca pretul pensulelor din colectia essential era prea tentant. Si cum n-am putut sa ma opresc doar la pensule cum planuisem initial, iata ce mi-am cumparat. :)


Smudge Brush a fost prima care mi-a facut cu ochiul si chiar daca ma gandeam ca n-o sa am prea mare nevoie de ea, am fost tare surprinsa sa constat ca a fost pensula care m-a salvat atunci cand mi-am facut machiajul de Revelion. Imi place foarte mult si ma bucur ca nu m-am razgandit si am comandat-o pana la urma.



De Blending Eye Brush am tot auzit peste tot de bine, dar cea care m-a convins sa o achizitionez a fost Pinkie cand a vorbit despre ea in acest video



Pe Eye Crease Brush am luat-o pentru aplicarea fardului de culoare inchisa in coltul exterior al ochiului. Pur si simplu o ador pentru ca e asa precisa si la cat de micuti sunt ochii mei ma ajuta enorm.


Am spalat toate pensulele inainte sa le folosesc si m-am mirat ca niciuna din ele nu a naparlit :) Sunt multumita de alegerea facuta in materie de pensule si cred ca o sa comand mai multe sa-mi pot completa incet incet colectia. :)


N-am putut sa ma abtin si am intrat si la sectiunea de rujuri pentru ca sunt mereu in cauratea unui ruj nude care sa mi se potriveasca. Nuanta aleasa de mine este Nostalgic ( tot din gama essential) si pana sa-l vad live am avut emotii. Nu stiu de ce dar aveam feelingul ca o sa fie prea deschis pentru mine. Din fericire m-am inselat. Este un nude cu o tenta rozalie si singurul lucru care nu prea imi place la el este ca usuca tare buzele, dar asta nu m-a impiedicat sa-l port aproape in fiecare zi de cand am ridicat comanda :)


Ultimul lucru comandat a fost pudra bronzanta si blusher (dupa cum este numita pe site) din gama studio. De cand au adus si aceasta gama la noi mereu eram tentata sa comand acest duo, dar mereu m-am razgandit. Nuanta blushului imi place la nebunie si ma bucur ca nu este la fel de pigmantat ca cel pe care il foloseam pana acum de la Flormar. Chiar daca pare super sclipicios, pe fata abia se poate observa aces lucru. That's a big plus for me :) 
Cu bronzerul mai am de lucru pentru ca e suuuper glittery si asta nu-mi place. Stiam ca nu o sa fie mat si ca nu o sa ma ajute la partea de conturare a fetei, dar curiozotatea a fost prea mare. Poate o sa-l folosesc pe post de blush si rezolv problema.



Cam atat m-a lasat buzunarul sa comand de la ELF si sunt bucuroasa ca de data aceasta nu m-a dezamagit nimic din ce am achizitionat.

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Florina Pandrea said...

am auzit multe lucruri bune despre pensulele de la ELF,o sa mi le comand si eu <3

Maddy said...

@cireașă ♥: Glad to have helped :)

Post a Comment