RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Find of the Month - Crema hidratanta Herbagen

In general sunt o persoana careia ii place sa incerce lucruri noi cand vine vorba de produse beauty sau makeup related. Asta pana cand gasesc "acel" produs care ma face sa nu vreau sa-l inlocuiesc. 

Luna ianuarie a fost destul de bogata in produse noi care ma asteptau sa le incerc asa ca mi s-a parut dragut sa impartasesc si cu voi produsul care a iesit in evidenta cu mult fata de restul.

So...fara sa o lungesc prea mult...Drumroll please...My find of the month este Crema hidratanta de la Herbagen.

Am povestit despre cum am ajuns de la ten mixt la ten super uscat, iar aceasta crema m-a salvat.
Este singura care imi hidrateaza tenul asa cum trebuie.
Imi place mult si cred ca pana la vara nu voi incerca alta crema hidratanta. :)


Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

It's Friday Somewhere said...

Ai un award de la mine!

Maddy said...

So sweet! Multumesc frumos! :*

Post a Comment