RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Happy Happy, Joy Joy!

Anul trecut, cu putin timp inainte de sarbatori, Camelia organiza un giveaway foarte generos, iar regula de participare era sa-i scriem Mosului o scrisoare in care sa-i spunem ce dorim sa ne aduca. 
Mi-a placut mult ideea si am inceput sa scriu si rezultatul a fost o scrisoare destul de scurta, dar scrisa din suflet si destul de personala pentru mine si sincer nu prea am avut curaj sa o postez. Totusi ceva m-a indreptat spre butonul de publicare si nu regret ca am facut-o.
Chiar de Craciun am avut parte de cea mai mare bucurie cand am aflat ca ma aflu printre norocoasele care au castigat un premiu surpriza.
Astazi am fost la Posta sa ridic coletul si iata ce minunatii se aflau in el. :)


Paleta de 5 culori din Colectia Caribbean in nuanta I dream of Barbados.



Nuantele sunt superbe si deja am cel putin 4 look-uri diferite in minte pe care vreau sa le fac cu aceasta paleta. :) A fost love at first sight si trebuie sa recunosc ca mi-o doream de ceva timp, asa ca acum sunt super entuziasmata ca pot sa ma bucur de ea. :)



Numele nuantei Paletei Wet n Wild si anume On Cloud Nine exprima perfect starea mea de spirit de acum. :) Este inca un produs pe care nu l-am incercat, dar care mi-a starnit curiozitatea.



Vreau sa multumesc din tot sufletul Cameliei pentru ca datorita ei am avut sansa sa castig aceste minunate produse, dar mai trebuie sa multumesc la fel de mult Corinei si Ramonei pentru ca au ajutat-o pe Camelia sa-mi faca aceasta minunata surpriza.
M-ati nimerit la fix cu produsele si vor fi apreciate si folosite la maxim. :)

Va multumesc inca o data fetelor si va pup dulce, dulce de tot!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

Florina Pandrea said...

Super,esti o norocoasa!Sa le folosesti cu placere :*

Maddy said...

Multumesc frumos! :* Este prima data cand castig ceva :)

Florina Pandrea said...

Nici eu nu prea stau bine la categoria Castiguri :)).By the way,ai un tag de la mine :D Sper sa-l faci :*

Maddy said...

Don't lose hope :) Am observat ca m-ai taguit si iti multumesc :D se pune ce am scris eu in postarea best products of 2011? :D

Florina Pandrea said...

Pai asta ramane la aprecierea ta desigur,daca crezi ca este munca in zadar nu. :*:*

Maddy said...

Atunci il fac cu cea mai mare placere :) Promit ca vinerea viitoare apare pe blog :D :*

Florina Pandrea said...

Cum vrei si cum poti,eu ma bucur oricum ca il faci :*:*

It's Friday Somewhere said...

Ce norocoasa ai fost ! Ai castigat un premiu super. Sa il folosesti cu placere :*

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: Iti multumesc! Inca sunt euforica daca iti vine sa crezi :) :*

Post a Comment