RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

New Years Resolutions

     In zilele de leneveala maxima de dupa sarbatori am tot vazut pe blogurile pe care le citesc cu drag genul acesta de postare. N-am fost adepta planurilor pentru anul care incepe si doar la miezul noptii imi puneam o singura dorinta si speram sa se realizeze. Si cum doar cu speranta nu faci mare lucru, anul trecut m-am decis sa scriu pe hartie, negru pe alb, ce imi doresc de la 2011. Acum cand ma uit pe lista am dovada clara ca n-a fost un an bun pentru mine. N-am reusit sa fac nimic din ceea ce mi-am propus, lucru care ma intristeaza intr-un fel, dar ma si motiveaza ca anul asta sa ma agit mai tare pentru ceea ce imi doresc si sa nu mai renunt asa repede la primul obstacol care imi apare in cale. Nu il conisder un an pierdut prin simpul fapt ca am avut cateva lucruri importante de invatat.
     Pentru anul 2012, sincer, singurul lucru pe care mi-l doresc din tot sufletul este sa ma pun pe picioare si sa-mi rezolv problemele de sanatate pentru ca momentan este motivul care ma impiedica sa-mi realizez restul planurilor. Sanatate imi mai doresc si pentru cei dragi mie.
     Ar mai trebui sa trec si alte lucruri pe lista asa ca, daca anul trecut nu am facut scoala de soferi chiar daca imi doream foarte tare lucrul acesta, in 2012, primul lucru pe care il voi face atunci cand o sa simt ca mi-am revenit cat de cat o sa fie sa-mi iau in sfarsit permisul de conducere. Asa ca pazea bucuresteni! :)
     Si pentru ca nu degeaba am facut un blog de beauty, poate o sa reusesc sa fac si niste cursuri de makeup. Citeam zilele trecute pe blogul Cameliei ce inseamna makeup-ul pentru ea si ca in multe alte dati m-am regasit in ceea ce a scris. Daca cineva ma intreba cand eram mica ce vreau sa fa fac atunci cand o sa cresc mereu raspundeam ca vreau sa fiu avocat. Si pana in momentul cand a trebuit sa ma inscriu la facultatea de Drept am fost ferm convinsa ca asta vreau de la viata. Insa nu stiu ce s-a intamplat ca dintr-o data m-am simtit pierduta si ceea ce credeam ca e batut in piarta dintr-o data nu ma mai atragea. Si uite asa dupa o facultate facuta doar de dragul de a face ceva, in speranta ca asa poate imi dau seama ce imi doresc cu adevarat, am realizat ca makeup-ul nu e doar un moft si ca asta vreau sa fac in viata tocmai pentru ca nu ma sperie gandul ca trebuie sa muncesc enorm si ca am mult de tot de invatat. Faptul ca persoanele dragi ma sustin pe drumul care in sfarsit l-am ales ma motiveaza si mai tare si nu pot decat sa fiu recunoscatoare ca am pe cine sa ma sprijin la nevoie.
     Cam astea ar fi my new years resolutions. Wish me luck sa o realizez macar pe prima si o sa fiu fericita.
     Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment