RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: This or That

MAKEUP

1. Blush sau Bronzer?
Blush.

2.Lip-gloss sau lipstick?
Lipstick.

3. Eyeliner sau mascara?
Aici e cam dificil...Hai sa aleg mascara. :)

4. Fond de ten sau corector?
Clar fond de ten.

5. Nuante naturale sau colorate de fard?
Depinde de ocazie. Pentru everyday as alege nuante naturale.

6. Farduri compacte sau pulbere?
Farduri compacte. Cele pulbere sunt prea messy pentru mine :)

7. Pensule sau buretei?
Pensule.


UNGHII


1. OPI sau China Glaze?
Flormar :)) Nu am incercat din pacate pana acum nici oje de la OPI si nici de la China Glaze.

2. Lungi sau scurte?
Scurte.

3. Acrilice sau naturale?
Neaparat naturale.

4. Nuante aprinse sau inchise?
Fooooarte aprinse :)

5. Cu floare sau fara?
Fara floare. Simple works better for me.


CORP


1. Parfum sau body splash?
Acum as alege body splash.

2. Lotiune sau unt de corp?
Am pielea destul de grasa chiar si iarna, deci aleg lotiune de corp.

3. Gel de dus sau sapun?
Gel de dus.

4. Lush sau alta companie?
Alta companie, doar pentru ca n-am incercat nimic de la Lush pana acum.


MODA


1. Jeans sau sweat pants?
Jeans all the way baby :)

2. Maneci lungi sau scurte?
Pai aici depinde de sezon, dar prefer mai mult manecile scurte.

3. Rochii sau fuste?
Rochite cute :)

4. Linii sau carouri?
Linii.

5. Flip flops sau sandale?
Sandale.

6. Fulare sau palarii?
Fulare. Am impresia ca am gatul prea lung si trebuie sa-l ascund cumva :))

7. Cercei mici sau lungi?
Mici, dar si aici depinde de situatie.

8. Pandative sau bratari?
Hmmm..aici chiar e greu... Sa zicem pandative.

9. Cu toc sau fara?
Momentan fara. :)

10. Cowboy boots sau riding boots?
Riding boots.

11. Geaca sau hanorac?
Geaca.


PAR


1. Ondulat sau drept?
Ondulat e de la mama natura, dar eu il prefer drept.

2. Coc sau coada de cal?
Coada de cal. N-am inca destul material pentru un coc :)

3. Bobby pins sau butterfly pins?
Bobby pins.

4. Spray fixativ sau gel?
Nici, nici

5. Lung sau scurt?
Acum e scurt, dar visez sa-l am lung candva. :)

6. Deschis sau inchis la culoare?
Inchis la culoare.

7. Breton intr-o parte sau in fata?
Breton intr-o parte.

8. Prins sau lasat pe spate?
Lasat pe spate.


RANDOM


1. Ploaie sau soare?
Soare.

2. Vara sau iarna?
Vara pentru ca atunci e ziua mea :)

3. Toamna sau primavara?
Ador primavara.

4. Ciocolata sau vanilie?
Ciocolata.

5. Coasta de Est sau de Vest ( a Americii)?
West Coast :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment