RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Saturday Likes


 


     
     Mi-am rezervat ziua de sambata prezentarii postarilor care mi-au atras atentia in saptamana care tocmai a trecut. Ma voi rezuma doar la trei si le voi mentiona aleatoriu pentru ca nu vreau sa fac un fel de top. :)


     Prima postare care mi s-a parut incredibil de interesanta am gasit-o pe blogul Oannei. Am fost super captivata de subiectul ales, si anume de catre cine au fost inventate cosmeticele, tocmai pentru ca imi place sa stiu cum se fac lucrurile, istoria lor si felul in care au evoluat de-a lungul timpului ( poate de aceea incepe sa-mi placa tot ce tine de vintage).
     Culmea este ca tocmai cand vine vorba de cosmetice nu mi-a trecut prin cap ca si ele au o poveste interesanta care merita citita. I take them too much for granted.



     Cea de-a doua postare a fost outfitul Modnizei de aici. Eu iubesc la nebunie culorile, mai ales cele turbate si "in your face", si mereu am fost de parere ca pot fi purtate indiferent de varsta. Imi place mult combinatia facuta de ea si pot sa spun ca esarfa si inelul sunt preferatele mele. :) Nu o urmaresc de foarte mult timp, dar din postarile pe care le-am vazut este o doamna adevarata cu un stil pe care il invidiez chiar daca este o diferenta de varsta intre noi.
     Ce m-a dat pe spate este ca am observat ca poarta sandale cu sosete. :X  Ador cum arata si sunt putine persoane "who can pull them off", iar ea este una din ele.





     Ultima postare abia am citit-o aici si mi-a ajuns la suflet. Este o postare melancolica, poate putin trista, dar in care m-am regasit 100%.
     Si eu imi doresc un Craciun departe de lume, linistit si poate imprevizibil.
     Si eu am parte de oameni "toxici" la care m-am hotarat sa renunt si cel mai important lucru, care m-a si lasat cu un strop de speranta e ca se mai intampla in viata sa trebuiasca sa o iei de la capat. Am trait prea mult in trecut si asta m-a facut sa fiu pur si simplu stuck, m-a impiedicat sa evoluez asa ca m-am hotarat sa inchid usa trecutului si sa-mi indrept privirea spre fereastra care se deschide. Nu stiu ce imi rezerva viitorul, dar stiu ca merit sa mi se intample lucruri bune si de acum voi face tot posibilul ca ele sa se realizeze.

     Once again thanx to:
It'sFridaySomewhere 
Fashion Doctor
Glossylicious for letting me mention them. :)

                                         Hope you enoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

ff said...

all we have is hope :) multumesc frumos :*

Maddy said...

@Glossylicious.com: that's so true! Cu cea mai mare placere :*

It's Friday Somewhere said...

Hihi , esti o draguta! Ma bucur ca ti-a placut postarea :*:*

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: aww, you're sweet :*:*:*:*

Post a Comment